اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

ملایر میزبان گروه نمایشی فیتیله‌ها می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری ملایر از سفر گروه نمایشی فیتیله همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) به شهرستان ملایر خبر داد.

ملایر میزبان گروه نمایشی فیتیله‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، محمدرضا طالبیان با اشاره به اینکه برنامه نمایشی گروه فیتیله به صورت سفرنامه فیتیله‌ای در این شهرستان است، افزود: برنامه شاد و موزیکال آموزشی ـ تربیتی فیتیله با رایزنی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر بعد از ظهر فردا هشتم اردیبهشت ماه در سالن ورزشی 3 هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی در خصوص چگونگی اجرایی نمایش شاد فیتیله عنوان داشت: این برنامه شاد با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی شامل آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر ساعت 17:30 با حضور دانش‌آموزان و کودکان ملایر به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری ملایر تصریح کرد: دانش‌آموزان برای تهیه بلیط رایگان این برنامه می‌توانند به دفاتر مدرسه خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همزمان با مناسبت‌های میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز شوراها و روز جهانی کار و کارگر برگزار می‌شود.

طالبیان ابراز داشت: گروه نمایشی فیتیله علاوه بر این برنامه از نقاط دیدنی شهرستان ملایر نیز بازدید و در ادامه برنامه‌ای با عنوان سفرنامه فیتیله به شهر ملایر ساخته می‌شود که در آینده نزدیک از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول