اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6/ محسن رضایی:

نباید حتی یک فقیر و بیکار در کشور داشته باشیم

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم در جمهوری اسلامی ایران حتی یک فقیر و بیکار هم نباید وجود داشته باشد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد مادی و معنوی مردم تحول ایجاد می‌کنم.

نباید حتی یک فقیر و بیکار در کشور داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم مینودشت در تالار ورزشی فجر این شهرستان اظهار داشت: پنبه استان گلستان در گذشته‌های دور در خاورمیانه بی‌سابقه بود.

وی افزود: این محصول استراتژیک از گلستان به خاورمیانه می‌رفت و از آنجا ارز وارد کشور می‌کرد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پنبه گلستان موجب ایجاد شغل و سرازیر شدن سرمایه‌های فراوان از نقاط مختلف کشور به استان گلستان می‌شد، خاطرنشان کرد: ندانم‌کاری و بی‌توجهی به این محصول مهم موجب شد تا انگیزه کشاورزان برای کشت این محصول به تدریج از بین برود.

رضایی با بیان اینکه گلستان استان سرسبز و در عین حال محروم است تأکید کرد: باطن این استان باید همانند ظاهر آن گلستان شود.

به گفته وی نیروی انسانی متخصص و شایسته و گمنامی در استان گلستان و نقاط مختلف کشور وجود دارد که باید از فکر و اندیشه آن‌ها در آبادانی کشور استفاده شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه از این ثروت‌های مخفی باید نهایت استفاده را برد اظهار داشت: در صورتی پیروزی در انتخابات به همه آنچه را که مربوط به زندگی مردم می‌شود، توجه می‌کنم.

رضایی ادامه داد: از نظر دفاعی و امنیتی در موقعیت خوبی هستیم اما از نظر اقتصادی و معیشتی جامعه ما وضعیت مناسبی ندارد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عقیده من در جمهوری اسلامی ایران حتی یک فقیر و بیکار هم نباید وجود داشته باشد در صورت پیروزی در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد مادی و معنوی مردم تحول ایجاد می‌کنم.

رضایی تأکید کرد: همه آنچه را که به مردم وعده می‌دهم با برنامه امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه وابسته به هیچ جناح و ائتلافی نیست، خاطرنشان کرد: بدین دلیل عضو هیچ ائتلافی نمی‌شوم چون معتقدم بهترین ائتلاف، ائتلاف 70 میلیونی با ملت ایران است.

رضایی تصریح کرد: ائتلاف‌های موجود را قبول دارم اما معتقدم ائتلاف با ملت ایران برای رسیدن به پیروزی و تحقق برنامه‌‌ها تأثیرگذارتر است.

انتهای پیام/83003/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول