اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابی تیم ملی پیوند اعضاء

پارس‌لاری قهرمان شد

بانوی قمی با کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی به کار خود در پیکارهای انتخابی و رکوردگیری تیم ملی دو و میدانی بانوان پیوند اعضاء کشور پایان داد.

پارس‌لاری قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت در انتخابی تیم ملی دوومیدانی بانوان پیوند اعضای کشور موجب شد تا سال جاری برای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در عرصه رقابت‌های داخلی شروع موفقی داشته باشد و ورزشکاران مستعد این هیئت با انگیزه بیشتر در سایر رقابت‌های ورزشی توانایی‌های خود را نشان دهند.

این موفقیت‌ را ثریا پارس‌لاری بانوی ارزشمند و توانای هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با درخشش خود در جدال با رقبای مطرح از استان‌های مختلف کشور در انتخابی تیم ملی دو و میدانی بانوان پیوند اعضاء به دست آورد.

نفرات برتر نخستین دوره مسابقات رکوردگیری دو و میدانی پیوند اعضا در حالی مشخص شدند که پارس‌لاری به عنوان تنها نماینده قم در این رقابت‌ها حضور یافت و توانست بالاتر از ورزشکاران استان‌های مرکزی و کرمانشاه قهرمانی را از آن خود کند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، نخستین دوره مسابقات رکوردگیری دو و میدانی پیوند اعضا انتخابی تیم ملی در حالی برگزار شد که نفرات برتر این رقابت‌ها به تیم ملی دو ومیدانی پیوند اعضا دعوت شدند.

این رکوردگیری در رده‌های سنی 14 تا 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و بالای 60 سال به انجام رسید و طی آن شرکت‌کنندگان در مواد و رشته‌های هفت گانه برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 5 هزار متر، پرش طول و ارتفاع رشته‌هایی بودند که بانوان دو و میدانی‌کار استان‌های مختلف برای عضویت در تیم ملی دو و میدانی بانوان پیوند اعضا در آنها با یکدیگر مسابقه دادند.

در پایان مسابقات بخش بانوان انتخابی و رکوردگیری تیم ملی دو و میدانی بانوان پیوند اعضاء کشورمان، خانم ثریا پارس‌لاری از قم به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و خانم‌ها شهناز عباسی از استان مرکزی و نیلوفر محمدی از کرمانشاه دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول