اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

خدمات دولت‌ نباید زیر سوال رود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد خدمات گذشته دولت را زیر سوال برد، گفت: طی هشت سال گذشته دولت خدمتگزار نهم و دهم تلاش‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش انجام داده است.

خدمات دولت‌ نباید زیر سوال رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره 66 معلم شهید استان گفت: هیچ کس حق ندارد خدمات گذشته دولت را زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه این رویه درستی نبوده و نباید در کشور باب شود، افزود: طی هشت سال گذشته دولت خدمتگزار نهم و دهم تلاش‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش انجام داده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی رویکرد دولت را در حوزه آموزش و پرورش، حمایت و تقویت جایگاه نظام آموزشی دانست و تصریح کرد: گام‌های ارزنده‌ای از سوی دولت و شخص وزیر آموزش و پرورش در این راستا برداشته شده است.

وی همچنین جذب فرهنگیان در قالب طرح مهر آفرین در استان را برشمرد و گفت: در اجرای این طرح یک هزار نفر جذب آموزش و پرورش استان شده و همچنین367 نفر دانشجو معلم توسط آموزش و پرورش استان برای توسعه فعالت های علمی و آموزشی دانش‌آموزان استان به کار گرفته شده که باید این اقدامات را قدر دانست.

احمدی‌بیغش همچنین بر شکل‌گیری اداره آموزش و پرورش در شهرستان جدید التاسیس و مرزی راز و جرگلان از سوی اداره کل، تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اگرچه پیش از این آموزش و پرورش در این منطقه فعالیت داشته است، گفت: با این وجود لازم است تا تشکیلات مستقل با به کارگیری نیروی مورد نیاز در راز وجرگلان شکل بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این نشست گفت: سال گذشته سال پرافتخاری برای نظام آموزش و پرورش استان بوده که مورد عنایات رهبر انقلاب قرار گرفت.

محمد وحیدی کسب 259 عنوان قبولی دانش‌آموزان در مسابقات علمی اسفند را برشمرد و افزود: این توفیقات در پرتوی تلاش دانش‌آموزان و فرهنگیان استان تحقق یافته است.

وی با اشاره به برگزاری منظم نشست‌های شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی طی سال گذشته تصریح کرد: مصوبات خوبی در این نشست‌ها به تصویب رسیده که در مجموع یک هزار و 36 مصوبه در حوزه‌های مختلف تحقق یافته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی نسبت تحقق، مصوبات این شورای را 87 درصد و بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی شمار کلاس‌های درس تحویل داده شده توسط این اداره کل به آموزش و پرورش را در سال گذشته 590 کلاس درس عنوان کرد.

ابوالقاسم بابایی همچنین تعداد پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در سطح خراسان شمالی را 132 پروژه دانست.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل 511 کلاس درس است، گفت: پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در استان خراسان شمالی در زیربنای 140 هزار متر مربع در دست احداث قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول