اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خداحافظی نصف جهان با لیگ قهرمانان آسیا/ از سرگیری تمرینات سپاهان

تیم فوتبال سپاهان تمرینات خود را برای رویارویی با تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی و دیدار تشریفاتی با الغرافه قطر فردا از سر می‌گیرد.

خداحافظی نصف جهان با لیگ قهرمانان آسیا/ از سرگیری تمرینات سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با تیم النصر امارات روز گذشته به اصفهان بازگشت.

با نظر کادر فنی تیم سپاهان، بازیکنان یک روز استراحت کرده و دور جدید تمرینات این تیم از روز جمعه ساعت پنج بعد از ظهر آغاز می‌شود.

سپاهان در دیدار با تیم النصر امارات با نتیجه دو بر یک برابر این حریف به پیروزی دست پیدا کرد اما با توجه به تساوی الاهلی عربستان و الغرافه قطر از صعود بازماند.

طلایی‌پوشان سه شنبه هفته آینده باید در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم الغرافه قطر بروند که با توجه به حذف سپاهان از آسیا دیداری تدارکاتی محسوب می‌شود.

در حال حاضر تمام تمرکز تیم سپاهان بر روی دیدار فینال جام حذفی با تیم پرسپولیس که 15 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، قرار گرفته است.

به گزارش فارس، تیم سپاهان که برای نهمین بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود با کسب دو برد و متحمل شدن سه شکست یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی از صعود به دور بعد بازماند تا ضعیف‌ترین نتیجه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول