اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات گیلان:

مجریان انتخابات امانت‌دار مردم هستند

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: مجریان انتخابات امانت‌دار مردم هستند و باید تلاش خود را به‌کار گیرند.

مجریان انتخابات امانت‌دار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده امروز در جمع عوامل اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان، اظهار کرد: مجریان انتخابات امانت‌دار مردم هستند که برای انجام این امر مهم باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی اذعان کرد: ملت ایران با این هجمه فشار و تحریمی که بر آنهاست اگر بتوانند از این گذر زمان عبور کنند بار دیگر به عنوان یک ملت قوی در خاورمیانه ظهور می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمام دشمنان نظام منتظر سنجش میزان وفاداری ملت بزرگ ایران هستند، تصریح کرد: ملت ایران با حضوری پرشور در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان می‌دهند و همواره وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی وظیفه منتخبان را بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند باید در محضر خداوند، شهدا و ملت بزرگ ایران پاسخ دهند.

اکبرزاده با بیان اینکه تمام بخشنامه‌های انتخابات و قوانین مربوط به آن ابلاغ شده است،خاطرنشان کرد: باید تمام منابع و امکانات و توان خود را به‌کار گیریم تا یک انتخابات پرشور و خوب داشته باشیم.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول