اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرمربی پاکستانی صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس‌های آموزشی کریکت برای بانوان شیروانی

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شیروان از حضور سر مربی پاکستانی تیم ملی در شیروان خبر داد و گفت: کلاس آموزشی و توجیهی کریکت بانوان این شهرستان با حضور این سرمربی برگزار شد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی کریکت برای بانوان شیروانی

آزاده صمدیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی زیر نظر سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت بانوان ایران «هاجر سرور» با هدف استعدادیابی برای تشکیل تیم کریکت بانوان شهرستان در محل سالن آزادی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی 33 نفر از بانوان ورزشکار حضور داشتند، افزود: این مربی پاکستانی همچنین کار آموزش بانوان ورزشکار کریکت شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و آشخانه را بر عهده دارد.

به گفته صمدیانی، این دوره آموزشی با هدف آشنایی هر چه بیشتر ورزشکاران با این رشته ورزشی و همچنین استعداد یابی برای دعوت به اردوی آماده سازی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش کریکت زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی اخیر در شیروان راه‌اندازی شده که یکی از ورزش‌های بسیار مفرح و شاد و پر تحرک می‌باشد که در آن قدرت، سرعت و انعطاف پذیری حائز اهمیت است.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شیروان از کریکت به عنوان ورزشی برای تحرک بیشتر و نشاط یاد کرد.

وی گفت: اکنون این بازی در کشورهای جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی داشته که امیدواریم در شیروان نیز علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شناسایی و این رشته ورزشی توسعه خوبی داشته باشد.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان به عنوان یکی از قطب‌های ورزش خراسان شمالی در شرق این استان قرار دارد.

انتهای پیام/63001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول