اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سفرهای استانی بهزیستی کشور:

اعتبارات بهزیستی در سفر چهارم هیئت دولت به اصفهان 30 درصد افزایش یافت

مشاور عالی و مسئول کمیته سفرهای استانی بهزیستی کشور گفت: در دور چهارم سفرهای هیئت دولت به اصفهان 30 درصد اعتبارات بیشتری به بهزیستی اصفهان نسبت به دوره‌های گذشته در نظر گرفته شده است.

اعتبارات بهزیستی در سفر چهارم هیئت دولت به اصفهان 30 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مهدی سید محمدی در حاشیه چهارمین سفر هیئت دولت به اصفهان و در اداره کل بهزیستی استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دور از سفر هیئت دولت به بهزیستی 30 درصد اعتبارات بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته تعلق گرفته است که با یک مدیریت خوب می‌توان به بهترین روش ممکن از آن استفاده کرد.

وی در مورد نحوه رسیدگی مردم در این دوره از سفر هیئت دولت تصریح کرد: ستادهای پذیرش مراجعان حضوری و ارتباطات مردمی تشکیل شده و یکی از سازمان‌هایی که جامعه هدف گسترده‌ای را به دنبال دارد، بهزیستی است.

مشاور عالی و مسئول کمیته سفرهای استانی بهزیستی کشور اضافه کرد: پذیرش‌ها و مراجعات مردمی از صبح امروز با در اختیار قرار دادن فرم‌های به مددجویان آغاز به کار کرده تا به صورت ریشه‌ای و عمیق مشکلات مردم بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ منعی برای دیدار مردمی با مدیر شعبه و هیئت اعزامی وجود ندارد، ادامه داد: پس از تکمیل فرم‌ها در مدت 15 روز آینده توسط مددکاران و کارشناسان استان و بازدید از منازل و با نظر بهزیستی کشور اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

سید محمدی افزود: از مصوبات هیئت دولت برای تهیه جهیزیه، اقلام معیشتی و کمک درمانی استفاده می‌شود و در صدد هستیم تا پرونده چهارمین سفر به اصفهان نهایت تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعات در حوزه اشتغال است، تاکید کرد: با این وجود وضعیت اشتغال در این استان نسبت به دیگر استان‌ها بهتر است و آن هم به دلیل مدیریت استانی و موقعیت و ساختاری آن است.

مشاور عالی و مسئول کمیته سفرهای استانی بهزیستی کشور ادامه داد: دومین موردی که مراجعان بیشتری را به خود اختصاص داده مسکن است که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده و در مرحله بعدی نیز مباحث معیشتی خانواده‌ها است.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول