اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد خبر داد

داوطلبی 590 نفر برای شوراها در بستان‌آباد/ نبود داوطلب در 36 روستا

فرماندار بستان‌آباد گفت: 590 نفر برای کاندیداتوری شوراها در شهرستان بستان‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند.

داوطلبی 590 نفر برای شوراها در بستان‌آباد/ نبود داوطلب در 36 روستا

الیاس گل محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: 590 نفر برای کاندیداتوری شوراها در شهرستان بستان‌آباد ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد سه نفر خانم در روستاهای تیکمه‌داش و بخش مرکزی برای عضویت در شورای روستای خود ثبت نام کرده‌اند.

گل‌محمدزاده افزود: از تعداد ثبت‌نام کنندگان 34 نفر در مناطق شهری و 556 نفر در مناطق روستایی ثبت نام کرده‌اند که 274 نفر در بخش تیکمه‌داش و 282 نفر نیز در بخش مرکزی کاندیدا شده‌اند.

وی در مورد روستاهایی انتخابات در آنها برگزار می‌شود، گفت: در 101 روستای شهرستان بستان‌آباد انتخابات برگزار خواهد شد و در 36 روستا به دلیل به حد نصاب نرسیدن کاندیداها انتخابات شورا برگزار نخواهد شد.

گل‌محمدزاده در عین حال از افزایش 100 درصدی مشارکت مردم در این دوره خبر داد و گفت: در انتخابات شوراهای در دوره گذشته در 68 روستا شهرستان بستان‌آباد برگزار شد که این رقم در این دوره به 101 روستا ارتقاء یافته است.

مسئول وزارت کشور در شهرستان بستان آباد درباره ترکیب سنی کاندیداهای حوزه ماموریتش نیز گفت: میانگین سنی در شهرها در رده سنی 25 تا 35 سال 53 درصد و در روستاها نیز بیشترین ثبت‌نام کنندگان با اختصاص 30 درصد به خود در سنین بین 36 تا 45 سال قرار دارند.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول