اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

«بوستون» بهانه غرب برای توهین به مسلمانان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، ماجرای شهر بوستون آمریکا را در ادامه پروژه اسلام‌هراسی و بهانه دیگر غرب برای توهین به مسلمانان قلمداد کرد.

«بوستون» بهانه غرب برای توهین به مسلمانان است

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: حوادث اخیری که در شهرهای مختلف این کشور در حال رخ دادن است تاوان حمایت همه جانبه ایالات متحده از تروریسم است که حال، این پشتیبانی گسترده در حوادثی مانند شهر بوستون خودنمایی می‌کند.

وی از منحرف کردن اذهان عمومی به عنوان یکی از دلایل پرداخت وسیع دستگاه‌های استکبار به این موضوع نام برد و خاطرنشان کرد: بدهی سنگین 16 تریلیون دلاری ایالات متحده دولت‌مردان آمریکا را مجبور ساخته تا با پرداختن گسترده به این حادثه اذهان ملت این کشور را از مشکلات اقتصادی منحرف سازد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان، تکرار پروژه اسلام‌هراسی را دلیل عمده دیگر دولت‌مردان آمریکایی برای افزایش مانور تبلیغاتی پیرامون این حادثه عنوان و تصریح کرد: انتساب این اتفاقات به مسلمانان بازی شومی است که غرب سال‌ها است آغاز کرده و دلیل آن نیز گرایش گسترده ملت‌ها به سوی این دین مبین است.

حسینی دیباجی با تأکید بر اینکه حادثه اخیر کشور و حواشی بعد از آن در واقع استمرار توطئه 11 سپتامبر است ابراز داشت: همان طور که حادثه ساختمان‌های دوقلو نیویورک توجیه و بهانه‌ای برای حمله آمریکا به دو کشور اسلامی شد که از ماجرای شهر بوستون نیز بوی نفاق و توطئه دیگری علیه مسلمانان به مشام می‌رسد.

وی با اشاره به انتساب متهمان این حادثه به مسلمان بودن تأکید کرد: این فرد در صورت اثبات اتهامش در درجه اول یک شهروند آمریکایی است و در فرهنگ این کشور رشد کرده است بنابراین نمی‌توان با زدن این برچسب‌ها از تأثیر فضای فرهنگ غرب در رشد این پدیده‌ها صرف نظر کرد.

حسینی دیباجی همچنین نقش‌آفرینی استکبار در تشدید جنگ قومی میانمار را انکارناپذیر خواند و گفت: آتش زدن خانه‌های مسلمانان و قتل و عام آنها یکی از نمونه‌های گسترش پروژه اسلام‌هراسی از سوی غرب است.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول