اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه:

مقام والای حضرت فاطمه(س) در جامعه تبیین شود

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: حضرت فاطمه(س) اُسوه حسنه و الگوی زنان عالم است و مقام والای بی‏بی دو عالم باید در جامعه تبیین شود.

مقام والای حضرت فاطمه(س) در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر انارکی ظهر امروز در جلسه تعاملی جشن میلاد کوثر در سالن اجتماعات سپاه فیروزکوه، با گرامیداشت در پیش بودن تولد حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار داشت: در تجلیل از مقام و منزلت بی‏بی دو عالم هر چه بگوییم، کم است.

وی با اشاره به حدیث مشهور «کساء» افزود: آنجایی که حضرت باری تعالی می‏خواهد پنج تن آل‏عبا که اساس و شالوده خلقت بر آنها نهاده شده را معرفی کند، همه را به واسطه حضرت زهرا(س) معرفی می‏کند.

فرمانده سپاه فیروزکوه گفت: مطابق آنچه در این حدیث وارد شده، حتی نبی مکرم اسلام(ص)، ختم رسولان عالم با آن جایگاه رفیع به عنوان پدر فاطمه(س) شناسانده می‏شود که خود گواهی بر شأن و منزلت والای آن حضرت و به تبع آن زنان عالم است.

انارکی تصریح کرد: همه انسان‏ها زاده مادرانی هستند که اگر در راستای جایگاه حضرت فاطمه(س) قرار بگیرند، بهشت برین زیر پایشان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه فیروزکوه به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد که می‏فرمایند «سعادت و شقاوت هر جامعه‏ای در دست زنان آن جامعه است» و ابراز امیدواری کرد؛ آحاد بانوان به خصوص در جوامع اسلامی به تأسی از بی‏بی دو عالم حضرت فاطمه(س) و با قرار گرفتن در مسیر جایگاه آن حضرت در تعالی و بالندگی اجتماع انسانی کوشا باشند.

در نشست تعاملی مسئولان متولی جشن میلاد کوثر مصوب شد تا جشن میلاد کوثر در فیروزکوه، امسال به صورت متمرکز برگزار ‏شود.

در جلسه تعامل جشن میلاد کوثر در سالن اجتماعات سپاه فیروزکوه، با گرامیداشت در پیش بودن تولد حضرت فاطمه(س) و روز زن مقرر شد تا مراسم جشن میلاد کوثر همانند دو سال گذشته به صورت متمرکز در سطح حوزه‏های شهرهای فیروزکوه و ارجمند برگزار شود.

دعوت از آحاد بسیجیان خواهر، برپایی ایستگاه‏های صلواتی و گل و کارت، ویزیت رایگان و انجام تست‏های قند و فشار خون، قد و وزن از دیگر برنامه‏های مصوب جشن میلاد کوثر در فیروزکوه خواهد بود.

همچنین ارائه مشاوره‏های بهداشتی توسط کارشناسان شبکه بهداشت، توزیع بروشور و بسته‏های فرهنگی و صلوات شمار، از جمله برنامه‏های در نظر گرفته شده در جشن میلاد کوثر در فیروزکوه است.

توزیع یک‌هزار شاخه گل توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه و اجرای برنامه جشن میلاد کوثر در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دیگر هماهنگی‏های به عمل آمده در این مراسم بود.

 
انتهای پیام/2568/ب30/ف4004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول