اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تأکید اتحادیه عرب بر ادامه همکاری با «اخضر ابراهیمی» درباره سوریه

دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد که ابراهیمی به مأموریت خود به عنوان نماینده اتحادیه عرب و سازمان ملل در مورد سوریه ادامه خواهد داد.

تأکید اتحادیه عرب بر ادامه همکاری با «اخضر ابراهیمی» درباره سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب در نشست خبری بعد از دیدار سه جانبه در واشنگتن با «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل و «اخضر ابراهیمی» فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب در بحران سوریه بر ادامه همکاری با ابراهیمی تأکید کرد.

العربی افزود: همه ما به دنبال هدفی یکسان هستیم که آن توقف خشونت در سوریه و گام بر داشتن به سوی حل بحران بر اساس بیانیه ژنو است.

وی همچنین تأکید کرد که مأموریت ابراهیمی در پی اقدامات اخیر اتحادیه عرب دچار چالش نشده است و ابراهیمی به عنوان فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به مأموریت خود ادامه می‌دهد زیرا دو سازمان به دنبال هدفی مشترک هستند.

پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند که پس از تصمیمات اخیر اجلاس دوحه مبنی بر استقبال از تجهیز سلاح معارضان که مغایر با راه‌حل سیاسی بحران سوریه است، ابراهیمی درخواست کرده که از تعامل با کشورهای عربی دوری کرده و تنها با کشورهایی که در پرونده سوریه موثر هستند در سطح جهان تعامل داشته باشد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول