اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روح دینی بر پلیس حاکم است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از زحمات پلیس گفت: روح دینی بر پلیس کشور حاکم است و این مسئله ارزشمند است.

روح دینی بر پلیس حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه حضور مدبرانه پلیس در قم مشهود است اظهار کرد: امیدوارم در سال‌جاری نیز جرائم در استان کاهش بیشتری پیدا کرده و یک سال بسیار موفق برای شما رقم بخورد.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند، منافاتی ندارد که یک حماسه امنیتی نیز در کل کشور به ویژه برای قم باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اقدامات پلیس در قم با حوصله و تدبیر است و یکنواخت و مشخص نیست.

وی خدمت در استان قم را متفاوت از سایر استان‌های کشور دانست و گفت: استان قم در شاهراه مواصلاتی دیگر استان‌های کشور قرار گرفته است و وجود حوزه‌های علمیه و تردد شخصیت‌های مطرح در استان به اهمیت این شهر می‌افزاید.

فاضل لنکرانی با بیان اینکه محتوای دروس حوزه‌های علمیه با این عظمت در هیچ کجای دنیا نیست ادامه داد: بایستی از زحمات پلیس در برقراری امنیت در استان تقدیر کرد. روح دینی بر پلیس کشور حاکم است و این مسئله ارزشمند است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه باید قدر امنیت در کشور و استان را دانست افزود: در حقیقت کار پلیس با وجود اقشار و طوایف مختلف در قم بسیار سخت است.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول