اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

پلیس افتخاری در گیلان تشکیل می‌شود

رئیس پلیس گیلان به فعالیت ویژه نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: پلیس افتخاری در گیلان تشکیل می‌شود.

پلیس افتخاری در گیلان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به نقش مردم در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: امنیت بسترساز تمام برنامه‌ها در جامعه است.

وی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: حوزه امنیت در موقعیت‌های مختلف دارای روال عادی و ویژه است.

قائدرحمتی با تاکید بر فعالیت ویژه پلیس در تامین امنیت انتخابات، بیان کرد: ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان به فعالیت ویژه پلیس در تامین انتخابات اشاره کرد و گفت: پلیس افتخاری در گیلان تشکیل می‌شود.

وی استفاده از ابزار فنی و افزایش سطح علمی کارکنان، کنترل محورهای مواصلاتی استان برای مقابله با قاچاق، کنترل فضای مجازی، رصد موضوع‌های اجتماعی و کنترل افراد ناهنجار را از جمله فعالیت‌های پلیس در سال 92 در گیلان اعلام کرد.

قائدرحمتی از اجرای طرح‌های عملیاتی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی توسعه می‌یابد.

رئیس پلیس گیلان برخورد با اخلال‌گران اقتصادی را از دیگر فعالیت‌های این نیرو دانست و اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری و تامین امنیت سرمایه‌گذاران در استان پیگیری می‌شود.

*هیئت‌های مذهبی نگاه مقام معظم رهبری به انتخابات را تبیین کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در تبیین نگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره انتخابات شد و گفت: جایگاه حماسه سیاسی باید به طور صحیح برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری از همایش 400 نفری روحانیون در اردیبهشت ماه جاری در رشت خبر داد و افزود: همایش مذکور برای تبیین نامگذاری امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی گردهمایی 250 نفری بانوان در هفته معلم، گردهمایی 150 بانوی مبلغه و همایش تشکل‌های دینی را از جمله فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تا قبل از برگزاری انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: 40 نفر از روحانیون در نقاط محروم استان مستقر هستند و برای تبیین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول