اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش‏های فارس نتیجه داد

آغاز ساماندهی بازار روز‏ فیروزکوه + تصاویر

مسئول بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان فیروزکوه از آغاز ساماندهی بازار روز راه‏آهن فیروزکوه از ابتدای هفته جاری خبر داد.

آغاز ساماندهی بازار روز‏ فیروزکوه + تصاویر

سیدامین حسینی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با ارسال لیست نهایی واحدهای صنفی فعال در این بازار از سوی شهرداری فیروزکوه در ماه گذشته، انجام قیمت‏گذاری اجناس، نصب برچسب نرخ کالاها، شماره‏بندی غرفه‏ها و بازرسی از این بازار امکان‏پذیر شد.

وی یادآور شد: بازار روز راه‌آهن فیروزکوه متشکل از 34 غرفه است که از این تعداد، هشت غرفه پوشاک، 19 واحد میوه و تره‏بار، سه واحد لوازم خانگی، یک واحد لوازم بهداشتی و آرایشی و سه واحد مرغ و ماهی عرضه می‏کنند.

مسئول بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در این رابطه و در بازرسی‏ها، تاکنون دو مورد پرونده تخلف گران‏فروشی نیز تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

گزارش فارس حاکی است؛ هم‏اینک مبلغ اجاره ماهانه هر یک از غرفه‏ها در بازار روز راه‌آهن فیروزکوه، 800 هزار ریال است.

مبلغ 50 هزار ریال بابت نگهبانی، 20 هزار ریال بابت مصرف آب عمومی و 20 هزار ریال بابت برق عمومی نیز به طور جداگانه از هر غرفه دریافت می‏شود.

مشاهدات میدانی خبرنگار فارس، حاکی از وجود مسائل و مشکلات متعدد در این مجموعه است که از آن جمله می‏توان به پلاک‏بندی نکردن غرفه‏ها برای شناسایی آن‌ها، نبود سرویس بهداشتی مناسب برای غرفه‏داران و خریداران، نبود آب آشامیدنی مناسب و کانال‏کشی نشدن محیط برای ورود آب باران و آب مصرفی غرفه‏ها اشاره کرد.

همچنین تجمع خودروهای دست‏فروش مقابل ورودی و داخل کوچه منتهی به بازار سبب ایجاد مشکلات ترافیکی زیادی برای مشتریان شده است.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول