اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دناکوه سمیرم خبر داد

خسارت شدید به محصولات کشاورزی بخش دناکوه سمیرم

بخشدار دناکوه سمیرم با اشاره به خسارت شدید به محصولات کشاورزی بخش دناکوه سمیرم گفت: کشاورزان این منطقه خواستار بررسی فوری کارشناسان صندوق بیمه کشاورزی در بخش دناکوه هستند.

خسارت شدید به محصولات کشاورزی بخش دناکوه سمیرم

قدمعلی غلامی‌شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از خسارت سرما به محصولات کشاورزی بخش دنا کوه خبر داد و اظهار کرد: در دو روز اخیر به دلیل سرمازدگی و بارش تگرگ‌های شدید، خسارات شدیدی به باغ‌های سیب بخش دناکوه وارد شده است.

وی با اشاره به ابراز نگرانی‌های مردم افزود: با توجه به اینکه شغل مردم این منطقه کشاورزی است از کارشناسان صندوق بیمه درخواست می‌شود تا آثار خسارت باقی است، هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی خسارت باغ‌های سیب منطقه اقدام کنند.

بخشدار دناکوه با بیان اینکه بخش دناکوه قطب مهم و اصلی کشاورزی است، تصریح کرد: بخش دناکوه با تولید سالانه در حدود 200 هزارتن سیب درختی با کیفیت‌ترین سیب‌های شهرستان را تولید و به داخل و خارج از کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌کند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 36 هزار هکتار باغ سیب و 22 هزار هکتار زراعت در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد که بیش از 91 درصد مردم این شهرستان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول