اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرقت از کابل‌های برق تبریز منجر به قطع عضو سارقان شد

سرقت ناموفق از کابل‌های برق امور منطقه قراملک تبریز، منجر به بروز حادثه و قطع عضو سارقان شد.

سرقت از کابل‌های برق تبریز منجر به قطع عضو سارقان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، هفته گذشته چهار سارق با اتوبوس و وانت بار شبانه به تاسیسات برقی پست ملاعلی 18 متری فیضیه وارد شده و در حین سرقت کابل و تجهیزات موجود در این پست، ناگهان دچار حادثه شدند.

به دلیل وجود برق فشار قوی در تاسیسات یاد شده و در پی اتصال ایجاد شده حین قطع کابل‌های مذکور، سارقان گرفتار حادثه برق گرفتگی شده و دچار سوختگی شدید شدند.

بر اساس اعلام مسئولان درمانی، به دلیل شدید بودن حادثه برق گرفتگی و آسیب‌های وارد شده و تخریب بافت‌های بدن ناشی از شدت سوختگی، دست و پای دو تن از این سارقان قطع شده است.

طبق اعلام مسئولان حراست شرکت توزیع برق تبریز، احکام قضایی برای دستگیری متهمان صادر شده و توسط امور حقوقی شرکت پیگیری خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن هشدار جدی نسبت به پیامدهای جانی و قضایی ناشی از هرگونه ورود غیرقانونی به حریم تاسیسات برقی، از شهروندان محترم تقاضا دارد در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به دستگاه‌های ذیربط اعلام کنند.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول