اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا:

مناسب‌سازی معابر شهری جزو اولویت‌های عمرانی شهرضا است

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: بهسازی و مناسب‌سازی معابر و خیابان‌های شهرضا باید در سال جاری به شکل جدی اجرایی شود.

مناسب‌سازی معابر شهری جزو اولویت‌های عمرانی شهرضا است

عبدالرسول کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: سال گذشته تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در راستای مناسب‌سازی و بهسازی معابر شهری از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا اتخاذ شد، اما به لحاظ افزایش چندین برابری قیمت قیر، اجرایی شدن این امر مهم با مشکلاتی مواجه شده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که در طول دوران گذشته شیب‌بندی و زیرساخت‌های لازم در معابر و خیابان‌های شهرضا به شکل مناسبی اجرایی نشده است در حال حاضر با بارش باران شاهد بروز وضعیت نامناسبی در برخی نقاط شهری هستیم که در آینده نزدیک باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا، مناسب‌سازی ورودی اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف برای تردد معلولین را از مهم‌ترین مسائلی ذکر کرد که باید مدنظر مسئولان باشد و افزود: اختصاص فضای مناسب برای تردد معلولین در سطح اداره‌ها و سازمان‌های مختلف از مهم‌ترین مسائلی است که انتظار داریم در سال جاری به شکل جدی محقق شود.

وی  ادامه داد: اختصاص وسیله نقلیه ویژه برای معلولین از مهم‌ترین مصوبات شورای اسلامی شهر شهرضا برای خدمت‌رسانی شایسته به این قشر از جامعه بوده است که با وجود مشکلاتی از قبیل کمبود بودجه انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این امر مهم باشیم.

کاظم‌پور با اشاره به اینکه وجود بافت‌های فرسوده همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرضا بیان داشت: براساس همین دغدغه شهرداری شهرضا از دو سال گذشته به شکل جدی نسبت به احداث چند خیابان عظیم در سطح این مناطق اقدام کرده است که با اتمام عملیات اجرایی آنها تا پایان سال جاری شاهد دست‌یابی به اهداف بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

وی، گسترش فضای سبز شهری مبتنی بر مطالعات علمی را از دیگر برنامه‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرضا دانست و تصریح کرد: هم‌اندیشی و مشاوره با مراکز پژوهشی و دانشگاهی در زمینه افزایش فضاهای سبز شهری از مهم‌ترین مسائلی است که در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا از کمبود منابع آبی به عنوان مهم‌ترین مشکل فراروی حوزه فضای سبز این شهر یاد کرد و گفت: براساس مطالعات انجام گرفته، با به‌کارگیری روش‌های نوین آبیاری، امکان صرفه‌جویی در مصرف آب تا میزان 95 درصد وجود دارد و باید با اجرای این و روش‌های نوین، میزان هزینه مدیریت فضای سبز شهری در شهرضا به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول