اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن گرافیک کرمانشاه:

وضعیت بازار کار رشته گرافیک نامناسب است

رئیس انجمن گرافیک استان کرمانشاه گفت: هر چند که گرافیک هنر تبلیغات است اما در شرایط کنونی، وضعیت بازار کار رشته گرافیک نامناسب است.

وضعیت بازار کار رشته گرافیک نامناسب است

روزبه حبیبیان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حمایت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سال 91 از انجمن گرافیک قابل توجه بوده است.

رئیس انجمن گرافیک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هر چند که گرافیک هنر تبلیغات است اما در شرایط کنونی بازار کار رشته گرافیک مطلوب نیست.

حبیبیان با اشاره به مسابقاتی که حوزه هنری استان کرمانشاه در رشته طراحی گرافیک برگزار کرده است،‌ گفت: با توجه به رتبه‌های خوبی که در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی به‌دست آمده ؛ لازم است مسئولان فرهنگی استان کرمانشاه توجه همه‌جانبه به این مقوله داشته باشند تا این موفقیت‌ها استمرار یابد.

وی از دیگر مشکلات پیش‌روی طراحان گرافیک را عدم وجود یک نگارخانه استاندارد برای ارائه آثار نمایشگاهی در استان دانست و ادامه داد: بخش خصوصی در زمینه حمایت از گرافیست‌ها ورود پیدا نکرده است.

رئیس انجمن گرافیک استان کرمانشاه تنها نهاد حمایت‌‌کننده از گرافیست‌ها را اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دانست و افزود: این اداره‌کل تمام تلاش خود را برای همکاری با گرافیست‌ها دارد، اما کافی نیست.

حبیبیان با بیان اینکه سطح آموزش رشته طراحی گرافیک در دانشگاه‌های استان مطلوب نیست، اظهار داشت: مسئولان مربوطه باید برای ارتقاء دانش در این رشته تلاش کنند. 

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول