اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

کمیته ورزش‌های مدال‌آور گیلان تشکیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: نخستین کمیته ورزش‌های آسیایی، المپیکی و مدال‌آور گیلان به منظور حضور موفق در مسابقات آسیا و المپیک تشکیل شد.

کمیته ورزش‌های مدال‌آور گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نایب قهرمان وزنه‌برداری نوجوانان جهان، اظهار کرد: کار در حوزه قهرمانی سنگین است و به‌راحتی میسر نمی‌شود و تلاش همگان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اخلاق سرلوحه زندگی این قهرمان وزنه‌برداری است، افزود: علیرضا سلیمانی در تمرینات جدیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تشکیل کمیته بازی‌های آسیایی و المپیک و کمیته ورزش‌های پرمدال در استان خبر داد.

وی اضافه کرد: با تشکیل این کمیته باید بتوانیم از اکنون برنامه‌ریزی برای حضور قهرمانان بیشتر در میادین بین‌المللی را داشته باشیم.

بابایی از روسای هیئت‌های ورزشی خواست تا بلافاصله پس از کسب عنوان ورزشکاران خود در رقابت‌های مختلف کشوری، آسیایی، بین‌المللی و جهانی، مقام‌های به دست آمده را به معاون ورزشی اداره کل اطلاع دهند تا مراسم استقبال در شٱن این ورزشکاران انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مانند سلیمانی ورزشکاران زیادی در استان وجود دارند، اذعان کرد: این ورزشکاران باید شناسایی شوند و پیشنهاد می‌کنم در مدارس تست استعدادیابی برای کشف بهترین‌ها در رشته ورزشی وزنه برداری صورت گیرد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: هیئت وزنه‌برداری گیلان باید استعدادهای موجود در روستاها را نیز شناسایی کند.

وی با اشاره به جلسه اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان، یادآور شد: در این جلسه وضعیت سرباز قهرمان، تحصیل و اشتغال قهرمانان ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

بابایی از قهرمانان ورزشی خواست تنها به جنبه مادی نگاه نکند و گفت: گرچه مسائل مادی از اهمیت زیادی برخوردار است اما باید ارزش‌ها را نیز حفظ کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان ارگان‌ها نیز باید با اداره کل ورزش و جوانان استان هماهنگ باشند و به صورت مجزا از قهرمانان ورزشی تجلیل نکنند، اضافه کرد: باید در یک مراسم تجلیل از قهرمانان که هر سال برگزار می‌شود با همکاری همدیگر مراسم بهتری را در شٱن ورزشکاران برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان درباره انتخابات سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش باید مردم را به این عرصه مهم سیاسی دعوت کرده و از تبلیغ کاندیداها خودداری کنند.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول