اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابراهیم جعفری: انتخابات پیروزی بزرگی را در عراق رقم زد

خبرگزاری فارس: ابراهیم جعفری رئیس فراکسیون هم‌پیمانی عراق تاکید کرد که انتخابات اخیر، پیروزی ملی را به ثمر نشانده و تجربه دمکراسی را محقق ساخت.

ابراهیم جعفری: انتخابات پیروزی بزرگی را در عراق رقم زد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بغداد، ابراهیم جعفری رئیس فراکسیون همپیمانی در پارلمان عراق در دیدار با «استفان بیکروفت» سفیر آمریکا در بغداد، ضمن تاکید بر موفقیت آمیز بودن انتخابات اخیر در این کشور، از آن تحت عنوان تجربه دمکراتیک یاد کرد.

جعفری در دفتر خود در بغداد سفیر آمریکا را به حضور پذیرفت و تاکید کرد: مشارکت مردم عراق در انتخابات به مثابه پیروزی ملی است و پیروزی واقعی به تعداد کرسی ها و رای هایی که بدست آمده نیست بلکه برگزاری انتخابات و ادامه روند دمکراتیک در کشور به نوبه خود پیروزی واقعی به شمار می‌آید.

وی همچنین بر لزوم ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم و تلاش برای فراهم کردن زمینه مناسب برای انتخابات در استان موصل و الانبار تاکید کرد.

سفیر آمریکا در بغداد نیز برگزاری موفق انتخابات را به ابراهیم جعفری و ملت عراق تبریک گفته و نقش رئیس فراکسیون همپیمانی ملی در نزدیک کردن دیدگاههای سیاستمداران این کشور را شایسته قدردانی دانست.

وی همچنین حمایت کشورش را از ارائه خدمات به عراقی‌ها و مشارکت در پایان دادن به مشکلات موجود در این کشور اعلام کرد.

عراق شنبه گذشته صحنه برگزاری انتخابات شوراهای استان ها در 12 استان بود که بنابر اعلام کمیساریای عالی مستقل انتخابات، با مشارکت 51 درصدی همراه بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول