اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در انتخابی تیم ملی نوجوانان

حلوایی: توانایی کسب مدال در چند وزن را داریم

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: با توجه به اردوهای مستمر و انگیزه بالای کشتی‌گیران کشورمان می‌دانم که توانایی کسب مدال در چند وزن را داریم به خصوص اوزانی که دو کشتی‌گیر قمی در آنها حضور دارند.

حلوایی: توانایی کسب مدال در چند وزن را داریم

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: اینکه تیم ملی چند مدال می‌گیرد را نمی‌دانم چون نمی‌توان مسابقات آسیایی را پیش‌بینی کرد، اما با توجه به اردوهای مستمر و انگیزه بالای کشتی‌گیران کشورمان می‌دانم که توانایی کسب مدال در چند وزن را داریم به خصوص اوزانی که دو کشتی‌گیر قمی در آنها حضور دارند.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشتی‌گیر قمی موفق در انتخابی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی تاکید کرد: مرحله آخر انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان اعزامی به رقابت‌های آسیایی در حالی برگزار شد که کشتی‌‌گیران قمی حاضر در اردوی تیم ملی عملکرد خیره کننده‌ای داشتند.

وی با بیان اینکه علاوه بر بحث فنی، کشتی‌گیران قمی از نظر مسائل روحی روانی نیز در وضعیت ایده‌آلی قرار دارند افزود: کسب دو عنوان اولی در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی یک موفقیت و دستاورد بسیار ارزنده برای کشتی قم به شمار می‌رود و قطعاً تلاش ما این است که این روند در آینده نیز با حضور و با انگیزه استعدادهای کشتی قم در مسابقات مختلف تداوم داشته باشد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان کشتی قم برای درخشش در رقابت‌های مهم برون مرزی سال جاری ادامه داد: بعد از کسب مدال نقره کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا توسط‌ هادی علیزاده، اکنون دو تن از آماده‌ترین‌های کشتی قم برای حضور در مسابقات برون مرزی علی فتاحی‌منش در وزن 85 کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم عضو تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی هستند.

وی ابراز کرد: عملکرد این دو کشتی‌گیر در انتخابی تیم ملی نوجوانان و نتیجه‌ای که کسب کردند و منجر به قهرمانی این عزیزان شد، نشان داد که آنها کاملا نسبت به توانمندی خود باور دارند و به خوبی می‌دانند که می‌خواهند در چه رقابتی به روی صحنه بروند.

حلوایی با تاکید بر اهمیت درخشش کشتی‌گیران قمی در مسابقات سال جاری اظهار داشت: ما در تمام رده‌های سنی هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی به دنبال قهرمانی کشور و حضور کشتی‌گیران قمی در مسابقات مهم برون مرزی هستیم و این مهم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پررنگ‌تر جلوه خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول