اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در حاشیه نشست وزرای خارجه ناتو صورت می‌گیرد

دیدار امروز لاوروف با جان کری و راسموسن

وزیر امور خارجه روسیه امروز در حاشیه نشست شورای روسیه-ناتو در بروکسل با همتای آمریکایی خود و دبیرکل ناتو دیدار و در مورد مسائل مهم بین‌المللی با آنها گفت‌وگو خواهد کرد.

دیدار امروز لاوروف با جان کری و راسموسن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»،"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه که امروز، سه شنبه برای شرکت در نشست شورای روسیه-ناتو در سطح وزیران به بروکسل سفر می کند، در حاشیه این نشست مذاکرات دوجانبه ای با "جان کری" همتای آمریکایی خود و همچنین "آندرس فوگ راسموسن" دبیرکل ناتو خواهد داشت.

دیدار امروز وزرای خارجه روسیه و آمریکا، سومین ملاقات آنها در سال جاری خواهد بود. آخرین بار لاوروف و کری دو هفته قبل در لندن با یکدیگر دیدار کردند.

روسای دستگاه دیپلماسی روسیه و آمریکا در این دیدار به بررسی مسائل مهم بین المللی، بخصوص اوضاع کنونی در سوریه خواهند پرداخت.

لاوروف پیش از این اعلام کرد که در این دیدار طرفین به بررسی گام‌های مشترک بعدی که بتواند به حل و فصل سیاسی مناقشه کنونی در سوریه کمک کرده و بتواند کسانی را که هنوز در مورد راه حل مسالمت آمیز این بحران تردید دارند، متقاعد سازد.

وزیر خارجه روسیه روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی ابراز اطمینان کرد که آمریکا هنوز امیدوار است بحران در سوریه از طریق سیاسی حل و فصل گردد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول