اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

ثبت نام 7066 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از تعداد 7 هزار و 66 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان یک‌هزار و 66 نفر در شهرها و 6 هزار نفر در روستاها ثبت نام کردند.

ثبت نام 7066 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی لرستان در خرم‌آباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به اشرافیتی که به کشور و منطقه دارند، در نامگذاری امسال حماسه اقتصادی را مطرح کردند که باید همه تلاش کنیم، آن را محقق کنیم.

وی به حماسه حساس و سرنوشت‌ساز سیاسی اشاره کرد و گفت: حماسه سیاسی نیز یک فرصت طلایی برای ما و دشمنان ما است.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان ما از سال 88 تاکنون به خاطر ضربه سنگینی که در آن سال از سوی ملت ایران خوردند به دنبال انتقام هستند، اما غافل از اینکه ملت با بصیرت در تمام صحنه‌های حساس پای کار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دشمنان درصدد هستند، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را به نفع خود رقم بزنند.

وی با بیان اینکه باید زمینه انتخابات حداکثری در لرستان فراهم شود، گفت: ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 26 فروردین ماه تا شب گذشته ادامه داشته است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه استقبال خوبی از ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در لرستان به عمل آمده گفت: بیش از 7 هزار و 66 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کردند.

شریعت‌نژاد افزود: از تعداد 7 هزار و 66 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان یک‌هزار و 66 نفر در شهرها و 6 هزار نفر در روستاها ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: از این تعداد کاندیدای شوراهای شهر و روستا در لرستان 276 نفر زن و مابقی مرد هستند که برای این دوره از انتخابات به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعدادی از آنان انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات آبرو و اقتدار نظام است، افزود: انتخابات شوراهای لرستان در 25 نقطه شهری و یک‌هزار و 176 نقطه روستایی و در مجموع یک هزار و 197 نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه هر وقت مردم در صحنه بوده‌اند، دشمن عقب‌نشینی کرده، گفت: مردم لرستان به خاطر ولایت‌مداری و وفاداری که نسبت به امام، انقلاب و رهبری دارند، با شکوه‌تر از گذشته در این عرصه آماده می‌شوند.

شریعت‌نژاد یادآور شد: کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی لرستان یک کارگروه مهم و حساسی است که باید در هر جلسه با موضوعات تازه‌ای در بحث اجتماعی و فرهنگی روبرو شویم.

وی افزود: استان لرستان به خاطر اعتقادات دینی که دارد، دارای مشکلات فرهنگی و اجتماعی کمتری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در سال گذشته یکی از موضوعات مهم و با اولویت شورای تامین استان بحث سرقت بوده که به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی به موضوع حسنه وقف اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه بیشتر تلاش شود و ترویج فرهنگ وقف باید در اولویت باشد.

شریعت‌نژاد یادآور شد: در بحث کمک به نیازمندان نباید کوتاهی کنیم و وظیفه همه ما است که در جهت برطرف کردن نیازهای آن‌ها قدم برداریم.

وی در ادامه گفت: برنامه‌های جاری و ذاتی دستگاه‌های فرهنگی باید همانند سال‌های گذشته با قوت ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: باید کمیته ارزیابی بر عملکرد دستگاه‌ها تشکیل شود.

در ادامه اردشیر شیخ‌آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، شیرزاد نعمتی نیا مدیر حوزه هنری لرستان، مصطفی محمودی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان و ...گزارشی را از عملکرد دستگاه مربوطه خود ارائه دادند.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول