اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید شرکت نفت فیروزکوه معرفی شد + تصاویر

مهری: سوخت‏رسانی به مناطق صعب‏العبور فیروزکوه ادامه می‏یابد

فرماندار فیروزکوه در مراسم معارفه رئیس جدید شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه فیروزکوه گفت: سوخت‏رسانی به مناطق صعب‏العبور فیروزکوه ادامه می‏یابد.

مهری: سوخت‏رسانی به مناطق صعب‏العبور فیروزکوه ادامه می‏یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ‌در آیینی با حضور فرماندار فیروزکوه، با تقدیر از زحمات 9 ساله حسین محمدعلی‏بیگی، «مهدی سلیمی» به عنوان رئیس جدید شرکت پالایش و پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه فیروزکوه معرفی شد.

این مراسم در دفتر فرماندار فیروزکوه و با حضور عبدالوهاب بلوری معاون فنی و عملیاتی شرکت پالایش و پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران برگزار شد.

ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه در ابتدای این مراسم از تلاش‏های مجدانه و خالصانه عوامل این نهاد در سوخت‏رسانی به مناطق صعب‏العبور، کوهستانی و سردسیر روستایی شهرستان و به خصوص اجرای مناسب قانون بزرگ هدفمندی یارانه‏ها در سطح شهرستان تقدیر کرد.

این گزارش حاکی است؛ سلیمی رئیس جدید شرکت پخش فرآورده‏های نفتی فیروزکوه پیش از این به مدت 12 سال به عنوان رئیس آزمایشگاه کنترل کیفیت در شرکت پالایش و پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران و همچنین پنج سال در پالایشگاه بزرگ اراک مشغول خدمات‏رسانی بوده است.

همچنین محمدعلی بیگی در ادامه خدمت خود در شرکت پالایش و پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران به‏کارگیری خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول