اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور به روایت نماینده تهران ‌

کوچک‌زاده: احمدی‌نژاد دچار غرور شد/دولت ‌برای برقراری عدالت تلاش می‌کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه وکیل‌الدوله نبوده است، گفت: هر دولتی نقاط قوت و ضعفی داشته و به عقیده بنده خانه‌نشینی رئیس‌جمهور کار غلطی بود.

کوچک‌زاده: احمدی‌نژاد دچار غرور شد/دولت ‌برای برقراری عدالت تلاش می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ مهدی کوچک‌زاده دقایقی پیش در همایش «بایدها و نباید‌های رئیس‌ جمهور» در محل دانشگاه فردوسی این شهر اظهار کرد: معتقد بر این هستم که همه کسانی که در عرصه سیاسی گام برداشته‌اند موفق نبوده‌اند.

وی افزود: هر دولتی نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد که باید بر نقاط آن تکیه و برای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

* دولت نهم و دهم برای برقراری عدالت تلاش کرد

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه برقراری عدالت‌ در زمان کوتاه محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امیر‌المومنین (ع) در زمان حکومت خود نیز نتوانست عدالت را به طور کامل برقرار کند. دولت نهم و دهم برای برقراری عدالت تلاش کرد اما نباید انتظار داشته باشیم که نتایج مثبت را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همین‌ که در یک خانواده پنج نفری در روستای دور‌افتاده به تعداد افراد 45 هزار تومان داده می‌شود عدالت نیست؟ این هزینه می‌توانست در قشر مرفه خرج شود.

* اصلاح‌طلبان در سه بخش قابل بررسی هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در سه بخش حضور دارند، گفت: بخش اول همچون احزاب و کسانی چون میرحسین موسوی بودند، بخش دوم بدنه هواداران بخش اول در سطح جامعه و بخش سوم جمعیت چند هزار نفری در کف خیابان که به رذالت پرداختند.

وی ادامه داد: در بحث احزاب به نظر من نبود احزاب مایه کاستی در انتخابات نمی‌شود.

* خانه‌نشینی رئیس‌جمهور کار غلطی بود

کوچک‌زاده با برشمردن نقاط ضعف دولت فعلی اظهار کرد: رئیس‌جمهور در خانه‌نشینی چند روزه خود اشتباه بزرگی مرتکب شد و این را می‌توان از ضعف‌های وی دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غفلت از نخبگان نیز در زمره ضعف‌های دولت فعلی بوده و همچنین رئیس‌جمهور با 24 میلیون رأی دچار غرور شد.

کوچک‌زاده تأکید کرد: البته باید منصفانه با این مسئله برخورد کرد، اگر هشت‌سال مداوم با فردی به طور نادرست برخورد شود و مورد ناسزا قرار گیرد نباید نتیجه‌ای جز لج‌کردن در تصمیم‌گیری‌ها از وی داشته باشیم.

* هیچ‌گاه وکیل‌الدوله نبودم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برخی من را وکیل‌الدوله می‌دانند و من به صراحت اعلام می‌کنم هیچ گاه وکیل‌الدوله نبوده‌ام و از فرد خاصی در هیچ محفلی طرفداری نکردم.

وی افزود: هیچگاه برای انتخاب و رأی آوری کسی تلاش نکرده‌ام و همواره بر مبنای نهج‌البلاغه و صحیفه نور صحبت کرده‌ام .

انتهای پیام/70023/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول