اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف: آمریکا همچنان به حل سیاسی بحران سوریه امیدوار است

وزیر امور خارجه روسیه بعد از مذاکرات تلفنی روز گذشته خود با "جان کری" گفت: برغم وجود تمایلات منفی، احساس می‌کنم وزیر خارجه آمریکا هنوز در تلاش است تا راه حلی سیاسی برای مناقشه در سوریه پیدا کند.

لاوروف: آمریکا همچنان به حل سیاسی بحران سوریه امیدوار است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که "جان کری" وزیر خارجه آمریکا به دنبال حل و فصل سیاسی مناقشه در سوریه است.

لاوروف امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی گفت: من به این مسئله امیدواریم که چنین درکی همچنان در حال تقویت باشد. متاسفانه تمایلات زیادی برای از بین بردن این امیدواری وجود دارد، ولی زمانی که من روز گذشته با جان کری تلفنی صحبت کردم، احساس کردم که وی هنوز این تمایل را دارد تا راه حل سیاسی حل و فصل اوضاع در سوریه و راهی برای آغاز مذاکرات بین مخالفان و دولت سوریه پیدا کند.

وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا روز یکشنبه در جریان مذاکراتی تلفنی آخرین تحولات پیرامون بحران در سوریه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول