اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا

محسن رضایی در دانشگاه قم سخنرانی می‌کند

محسن رضایی صبح فردا به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

محسن رضایی در دانشگاه قم سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در این دانشگاه و سخنرانی در جمع دانشجویان اظهار داشت: تاکنون با اکثر نامزدهای ریاست جمهوری جهت حضور در دانشگاه قم صحبت شده و امیدواریم بتوانیم با شکل‌گیری این جلسات پرسش و پاسخ گامی در راستای افزایش آگاهی و ایجاد شور و نشاط سیاسی در دانشگاه برداریم.

محمدرضا آقاباقری از سخنرانی محسن رضایی در دانشگاه قم خبر داد و افزود: سلسله نشست‌های گفتمان یازدهم با محوریت پرسش و پاسخ دانشجویی از 27 فروردین ماه آغاز شده که نخستین نشست آن با حضور مهندس محصولی نماینده جبهه پایداری برگزار شد و برنامه دوم سوم اردیبهشت با حضور دکتر رضایی در تالار مفید این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها در راستای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات یازدهم تصریح کرد: خوشبختانه تشکل‌های دانشجویی در جریانات و تحرکات مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور همواره حضور فعال و تاثیرگذار داشته‌اند و امیدواریم در آستانه این حماسه بزرگ در 24 خرداد ماه همه دانشجویان نسبت به تحقق شعار سال در دانشگاه‌ها همت کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم ادامه داد: در این راستا برنامه‌های نشست گفتمان یازدهم در هفته‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و این تشکل دانشجویی همچون مجموعه‌های فعال دانشجویی دیگر در صدد حضور نامزدهای گروه‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی در این دانشگاه است.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول