اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای همیاری و مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

صرفه‌جویی 760 میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی

دبیر شورای همیاری و مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی 760 میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای بیش از 500 پیشنهاد کارکنان این مجتمع خبر داد.

صرفه‌جویی 760 میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا مصلایی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی نقش مهمی در تامین گاز کشور دارد و در سال جاری برنامه‌های ارزشمندی برای افزایش بهره‌وری اندیشیده شده است.

دبیر شورای همیاری و مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش نظام پیشنهادات در پارس جنوبی خاطر نشان کرد: از ابتدای راه‌اندازی نظام پیشنهادها در مجتمع تاکنون 15 هزار پیشنهاد از کارکنان دریافت شده است.

مصلایی پیشنهادهای ارایه شده در سال 91 را بیش از 7 هزار مورد عنوان کرد و یادآور شد: پس از بررسی بیش از 5 هزار پیشنهاد در شوراهای همیاری و مشارکت کارکنان پالایشگاه‌ها، 1137 پیشنهاد تصویب و از این تعداد 501 پیشنهاد اجرا شده که دستاورد مهمی هم‌چون صرفه‌جویی بیش از 760 میلیارد ریالی را در برداشته است.

وی افزود: سرانه‌ پیشنهاد در سال 91، بیش از 2.5 پیشنهاد برای هر نفر بوده است که نسبت به سال 90 رشدی معادل 4 درصد داشته است و ما در سال 92 پنج پیشنهاد را برای هر نفر در سال هدف‌گذاری کرده‌ایم که امیدوار هستیم به این مهم دست یابیم.

دبیر شورای همیاری و مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: از آنجایی که دستیابی به سرآمدترین فرآیند نظام پیشنهادها در سطح ملی در سال 94 چشم‌انداز ما در مقوله‌ نظام مشارکت است، دریافت تندیس برنزین از چهارمین دوره‌ جایزه‌ ملی نظام پیشنهادها در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی گامی مهم در تحقق چشم‌انداز مذکور است.

مصلایی در پایان با اشاره به افتخارات کسب شده‌ نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 91 ابراز داشت: از جمله افتخارات کسب شده توسط نظام مشارکت مجتمع در سال گذشته می‌توان به دریافت تندیس برنزین نظام پیشنهادها در چهارمین جشنواره و دهمین همایش ملی نظام پیشنهادها در سطح کشور، دریافت تندیس برنزین نظام پیشنهادها در سال 91 در چهارمین جشنواره و همایش نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز، گواهی ارزیاب برتر به دبیر نظام مشارکت مجتمع در چهارمین جشنواره و همایش نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز و انتخاب مدیر عامل مجتمع به‌عنوان مدیر نمونه‌ نظام پیشنهادها در سطح شرکت ملی گاز در چهارمین جشنواره و همایش نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول