اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیت‌هایم از الطاف امام رضا(ع) است

اهدای طلای ویژه مخترع طبسی به آستان قدس رضوی

یک مخترع طبسی که اخیراً موفق به دریافت جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی اختراعات ژنو شده بود، نشان طلای ویژه تأییدیه اکثریت هیئت داوران این جشنواره را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

اهدای طلای ویژه مخترع طبسی به آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، زهرا علیزاده‌ثانی پزشک مخترع طبسی که با طراحی و ساخت سیستم تعیین میزان تنگی عروق قلبی با روش‌های منحصربه‌فرد، در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی اختراعات ژنو، از بین 2000 اختراع از 45 کشور جهان، موفق به دریافت جایزه ویژه این جشنواره شده بود، جایزه خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وی که در سن پنج سالگی زمین‌لرزه ویرانگر طبس را تجربه کرده است، به ابراز ارادت نسبت به آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) پرداخت و اظهار داشت: من هر چه دارم و هر افتخاری که برای ایران کسب کرده‌ام، از الطاف خداوند متعال و حضرت امام رضا(ع) است.

علیزاده‌ثانی به همین دلیل نشان طلای ویژه تأییدیه اکثریت هیئت داوران جشنواره ژنو را به آستان قدس رضوی و نشان طلای همایش را به زلزله‌زدگان بوشهر، آذربایجان شرقی و سراوان اهدا کرد.

انتهای پیام/90001/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول