اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال آینده

ظرفیت فولاد مبارکه به 11 میلیون تن افزایش خواهد یافت

معاون فولاد مبارکه اصفهان گفت: ظرف دو سال آینده ظرفیت فولاد مبارکه به 11 میلیون تن در واحدهای موجود خواهد رسید.

ظرفیت فولاد مبارکه به 11 میلیون تن افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود ارباب‌زاده در مراسم تحویل فاز اول واگن‌های لبه بلند شش محوره شرکت واگن پارس اراک اظهار داشت: میزان تولید فولاد کشور در افق 1404 بیش از 55 میلیون تن است که باید برای تحقق این میزان زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای کشور امیدواریم شبکه ریلی به موازات بخش فولاد توسعه یابد که این از ضروریات است.

معاون فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه فولاد مبارکه اصفهان تولید 25 میلیون تن فولاد در افق 1404 را در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال آینده به 7,2 میلیون تن افزایش خواهد یافت و ظرف دو سال آینده ظرفیت فولاد مبارکه به 11 میلیون تن در واحدهای موجود خواهد رسید.

ارباب‌زاده با بیان اینکه برای تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 باید به زنجیره توسعه ریلی، هماهنگی بین معادن، راه‌آهن و کارخانه و توانایی بارگیری در معادن توجه داشت، خاطرنشان کرد: همه باید به هم کمک کنیم تا زنجیره توسعه ریلی چه در بخش نرم‌افزاری و چه در بخش سخت‌افزاری در کشور تکمیل شود.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول