اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

نامزدها به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مقام مرجع در تشخیص صلاحیت نامزدها برای حضور در انتخابات، شورای نگهبان است، گفت: نامزدها به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند.

نامزدها به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار کرد: رهبری به درستی و با تیزبینی سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند که باید به عنوان یک تکلیف شرعی به این منویات جامه عمل پوشاند.

وی افزود: باید برای تحقق منویات رهبری حرکتی جهادگونه داشته باشیم و در این راستا لازم است نخبگان در عرصه سیاسی و اقتصادی جامعه را همراهی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نامزد شدن در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بار سنگین مسئولیتی به همراه دارد، گفت: کسانی که در وجود خود حس می‌کنند که شایستگی حضور در عرصه رقابت و قبول مسئولیت و امانت مردم را دارند به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: کسانی باید برای قبول مسئولیت به میدان بیایند که بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب‌‌ «نقاط قوت دولت‌های قبلی را حفظ و نقاط ضعف آنان را از خود دور کنند» تا بتوانند در این حماسه نقشی مطلوب ایفا کنند.

ذاکری تاکید کرد: سخنان رهبری برای همه مردم جامعه، حجت و نوعی تکلیف شرعی محسوب می‌شود که باید آن را محقق کرد.

وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند خود را در این انتخابات مقابل مردم بیازمایند باید به گونه‌ای رفتار کنند که مردم را برای خلق حماسه تشویق و ترغیب کنند.

قائم ‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان قم اضافه کرد: در صورتی که رفتار نامزدها در این رقابت تنگاتنگ شایسته باشد مردم را برای حضوری حماسی به پای صندوق‌های رای دعوت می‌کند.

وی با اشاره به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح می‌شود، گفت: شعار نامزدها باید در راستای تحقق سخنان رهبری باشد و نسبت به انجام این عمل کوشش کنند تا شاهد شور بیشتری در زمان برگزاری انتخابات باشیم.

ذاکری با بیان اینکه اکنون در زمان حساسی به سر می‌بریم، تصریح کرد: کسانی که شایستگی‌های خود را محک زده و شرایطی را که رهبر برای حضور یک ریاست جمهور صالح عنوان کرده در خود می‌بینند برای رقابت به میدان بیایند.

وی افزود: صلاحیت نامزدها برای حضور در این رقابت گسترده را شورای نگهبان تعیین می‌کند که باید همه نامزدها به نظر این مقام مرجع احترام بگذارند و بر اساس قانون رفتار کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از نامزدهای انتخاباتی خواست تا نظراتشان را به صورت صادقانه با مردم مطرح کنند و به سلامت اخلاقی در انتخابات پایبند باشند.

انتهای پیام/78005/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول