اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

آدم ربای خیابانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری آدم ربای 21 ساله خیابانی در مشهد مقدس خبر داد.

آدم ربای خیابانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوان 21 ساله‎ای که قصد ربایش دختر بچه چهار ساله‎ای را در منطقه قاسم‌آباد مشهد داشت در حال فرار دستگیر و گروگان نیز نجات یافت.

وی افزود: در مورد اعلام دستگیری آدم ربایی در بلوار شهید فلاحی مشهد افسران آگاهی کلانتری قاسم آباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

کریمی ادامه داد: پدر این کودک که از چنگ آدم ربای خیابانی نجات یافته بود در تحقیقات اولیه به پلیس گفت که در مقابل منزل مسکونی خود در حال شستن خودروی سواری‎اش بوده و فرزندش نیز دوچرخه سواری می‎کرده که ناگهان صدای جیغ و فریاد او را شنیده و با عجله به سوی او رفته و مشاهده کرده که جوانی غریبه دخترش را زیر بغل گرفته و در حال فرار است، در این لحظه به‌دنبالش می‏دود و با کمک اهالی محل او را دستگیر می‎کند.

فرمانده انتظامی مشهد از احساس مسئولیت شهروندان در دستگیری این متهم و همچنین مشارکت همگانی برای به دام انداختن چند سارق کیف قاپ در روزهای اخیر در این منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: متهم این پرونده که 21 سال سن دارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گرم شدن هوا از شهروندان می‌خواهیم هوشیاری بیشتری در مراقبت از کودکان خود داشته باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: همراه داشتن طلا و زیورآلات برای بچه‌های خردسال خطرناک است و والدین باید در این زمینه هوشیاری لازم را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/70025/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول