اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیریت صحیح و عادلانه آب چالش‌های موجود را رفع می‌کند

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت صحیح، عادلانه و هوشمند آب چالش‌های به وجود آمده در این حوزه را برطرف می‎کند.

مدیریت صحیح و عادلانه آب چالش‌های موجود را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان امور آب این استان اظهار داشت: آب مایه حیات همه هستی است و یک نعمت خدادادی به شمار می‎رود که باید در حفظ آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه آب جزو انفال است، افزود: ابن منبع خدادادی متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست بلکه همه انسان‌ها باید از آن بهره ببرند.

نکونام بر ضرورت مدیریت صحیح و عادلانه آب تاکید کرد و گفت: اگر آب به نحو درست و عادلانه‌ای مدیریت شود این موضوع که ممکن است جنگ آینده بشر بر سر آب باشد به کلی از بین می‌رود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در کشور کمبود آب وجود ندارد، تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما از نظر آب هیچ مشکلی ندارد این در حالی است که این منبع حیاتی نیازمند تدبیر، مدیریت و برنامه‌ریزی درست و عادلانه است.

نکونام با اشاره به برخی مسائل و چالش‌های موجود در حوزه آب، اذعان کرد: این چالش‌های به وجود آمده به دلیل این است که هنوز تا مدیریت عادلانه و عقلانی فاصله داریم و باید در این رابطه تلاش ویژه‌ای از سوی مسئولان انجام گیرد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس به مدیریت منطقی، جامع، عقل‌مدارانه و بی‎طرف نیازمند است تا از هرگونه تعصب و بی‌تدبیری در حوزه آب جلوگیری شود.

نکونام با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مدیریت درست منابع کشور، اظهار کرد: اگر رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری را به طور کامل عملیاتی کنیم هیچ چالشی در هیچ جای کشور به وجود نمی‎آید.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های مدیران اسلامی، گفت: کسانی باید در نظام اسلامی مدیر باشند که ایمان، تعهد، اخلاق و عقلانیت لازم را در رفتار و گفتار خود به کار بگیرند و آموزه‌های اسلام را به خوبی فراگرفته باشند.

نکونام ادامه داد: برهمین اساس مدیران کشور هم باید خود را معیارها و اصول نظام وفق دهند و اخلاق‌مدارانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت آب از مسائل مهم و حساس کشور به شمار می‎رود، اظهار کرد: در همین راستا مدیران آب استان تلاش کنند تا مشکلات و مسائل مردم در این حوزه رفع شود و مردم به حقوق به حق خود برسند و از سوی دیگر مسائل کلان کشور را هم نادیده نگیرند.

انتهای پیام/68004/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول