اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک هفته استراحت صورت گرفت

استارت صبا برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن

دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای دو بازی باقی مانده از مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز شد.

استارت صبا برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دو هفته پایانی خود رسیده است برنامه‌ریزی نامناسب سازمان لیگ برتر در امر برگزاری این دیدارها گرفتاری‌های زیادی را برای تیم‌های لیگ برتر ایجاد کرده است.

در این بین تیم‌هایی که درگیر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند از یک سو گلایه و شکایت خود را از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنند و از سوی دیگر تیم‌هایی مانند صبا که تنها منتظر انجام دو بازی باقی مانده خود در لیگ برتر هستند به شکلی دیگر از سازمان لیگ برتر فدراسیون گلایه دارند.

فاصله بین آخرین بازی صبای قم با تیم فوتبال سایپا البرز در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا دیدار آتی این تیم با راه‌آهن شهر ری در هفته سی و سوم لیگ برتر 22 روز است و این مهم سبب به هم خوردن برنامه‌های کادر فنی این تیم و البته سایر تیم‌های مشابه به صبای قم شده است.

البته طرح گلایه و شکایت از این مدل برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر از سوی صبا یا سایر باشگاه‌های لیگ برتری برای مسئولان فوتبال کشور امری تکراری شده است و آنها بی‌توجه به در نظر گرفتن مسائل باشگاه‌ها، برنامه‌ریزی خود را انجام می‌دهند.

نمونه این بی‌توجهی در امر برگزاری بازی‌های پایانی لیگ دوازدهم و همچنین جام حذفی این است که مدت‌ها طول کشید تا سازمان لیگ زمان و مکان برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کند و بعد از آن باز هم در برنامه بازی‌های هفته سی و سوم تغییر ایجاد کرد و بازی سپاهان و داماش را به روز سی‌ام فروردین ماه آورد.

به هر حال گذشته از این مسائل، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر با تیم سایپا البرز که روز بیست و سوم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و به برتری دو بر یک صبا انجامید، یک هفته به بازیکنان خود استراحت داد.

با پایان استراحت یک هفته‌ای از بازی با سایپا، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم طبق برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم از امروز دور جدید تمرینات خود برای بازی‌های هفته‌های سی و دوم و سی و سوم لیگ برتر را آغاز کردند تا با شرایطی مطلوب در ایستگاه سی و سوم لیگ برتر به مصاف راه آهن شهر ری بروند و بعد از آن در هفته پایانی در قم با تیم مس کرمان دیدار کنند.

اگر برنامه اعلام شده سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال باز هم دچار تغییر و تحول نشود، صبای قم باید روز 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف تیم فوتبال راه آهن شهر ری برود و روز 20 اردیبهشت ماه نیز در قم پذیرای تیم مس کرمان در هفته پایانی باشد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول