اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

انعقاد 74 قرارداد صنعتی در گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد 74 قرارداد احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

انعقاد 74 قرارداد صنعتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین صبح امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به انعقاد قرارداد واحدهای صنعتی گیلان، اظهار کرد: سال گذشته قرارداد احداث 74 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان منعقد شد.

وی افزود: این قراردادها در زمینه احداث صنایع فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی غیر فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و واحدهای خدماتی است.

این مسئول، میزان سرمایه‌گذاری این تعداد قرارداد را طبق جواز تاسیس صادر شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت 74 میلیارد و 964 میلیون ریال عنوان کرد که با احداث این تعداد واحد صنعتی مطابق جواز تاسیس 944 نفر مشغول به کار می‌شوند.

عباسیان‌امین، بالاترین تقاضا در بین قراردادهای منعقد شده را مربوط به احداث واحدهای صنعتی با تولید صنایع غذایی و فلزی ذکر کرد.

وی یادآور شد: قرارداد این واحدهای صنعتی برای استقرار در شهرک‌های صنعتی آستارا، رشت، آستانه‌اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رودسر، شفت، لاهیجان، لوشان و ماسال منعقد شده است.

این مسئول رعایت شاخص‌های زیست‌محیطی در صنایع و ایجاد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را ضرورت دانست.

وی با تصریح بر اینکه تاکنون هشت تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان احداث شده است، اذعان کرد: هشت تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی دیگر نیز در دست احداث است.

عباسیان‌امین، وجود 32 موقعیت صنعتی در گیلان را نشانه نگاه مثبت به بحث توسعه صنعتی استان عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول