اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد

پرداخت 13 میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به زوج‌های جوان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد در قم اهدا شده است.

پرداخت 13 میلیارد ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به زوج‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قم، مهدی عسگری با اشاره به تاکید آموزه‌های دینی در خصوص ازدواج آسان و کمک به تشکیل خانواده گفت: در سال 1391 به هزار و 311 نفر از زوج‌های جوان زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی مبلغ 13 میلیارد و 100 میلیون ریال مساعدت برای تأمین و کمک به تهیه جهیزیه و هزینه ازدواج به صورت بلاعوض اهدا شده است.

وی ضرورت پایداری و استحکام خانواده را مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور تحقق این هدف مهم کمیته امداد کلاس‌های آموزشی با مضامین احکام و اخلاق و مسائل فرهنگی و اجتماعی را برگزار می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان قم همچنین آموزش مهارت‌های زندگی، بهداشت روانی، فردی، محیط و ... را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی برای زوج‌های جوان زیرپوشش عنوان کرد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول