اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

اعزام 23 دستگاه کامیون از اصفهان با اقلام امدادی برای زلزله‌زدگان بوشهر

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان با استفاده از 23 دستگاه کامیون و تریلی اقلام امدادی مورد نیاز زلزله زدگان را به استان بوشهر ارسال کرده است.

اعزام 23 دستگاه کامیون از اصفهان با اقلام امدادی برای زلزله‌زدگان بوشهر

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله بوشهر استان اصفهان کمک‌رسانی ویژه‌ای را به منطقه زلزله‌زده بوشهر انجام داد، اظهار کرد: تیم‌ جستجو‌‌گر، درمان، نجات و تیم اضطراری ایثار از جمعیت هلال احمر استان به این منطقه اعزام شدند و کمک‌رسانی ویژه‌ای را در زمینه امداد و نجات به زلزله‌زدگان بوشهر انجام دادند.

وی با بیان اینکه پس از این موضوع نیز استان اصفهان با استفاده از 23 دستگاه کامیون و تریلی اقلام امدادی مورد نیاز به استان بوشهر را ارسال کرده است، تصریح کرد: پتو، نایلون سنگری، چادر امدادی و بسته‌های غذایی از جمله اقلام امدادی ارسال شده از استان اصفهان برای حادثه‌دیدگان بوشهر به شمار می‌رود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین دو تیم باز‌توانی از شهرستان‌های کاشان و اصفهان به این منطقه اعزام شدند و طی روز‌های گذشته این دو تیم به استان اصفهان بازگشته‌اند، ادامه داد: این دو تیم از افرادی بوده‌اند که آموزش‌های لازم را دریافت کرده تا پس از وقوع حادثه نسبت به باز‌توانی خانواده‌های آسیب‌دیده اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار کامیون شامل بیسکویت و مواد غذایی طی روز‌های گذشته توسط خیران استان به منطقه بوشهر ارسال شد، تاکید کرد: عملیات امدادی و نجاتی استان اصفهان در منطقه بوشهر پایان یافته است و امداد‌گران اصفهانی اعزام شده به منطقه بوشهر به استان اصفهان بازگشته‌اند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه اصفهان در زمان وقوع زلزله در استان سیستان و بلوچستان نیز آمادگی خود را برای امداد‌رسانی به این منطقه اعلام کرد، افزود: اما به دلیل محدود بودن خسارات وارد شده به منطقه زلزله‌زده استان سیستان و بلوچستان تنها 200 بسته غذایی به همراه تیم سگ‌های جستجو‌گر از استان اصفهان به این منطقه اعزام شدند.

وی گفت: اصفهان در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها جانشین مدیریت بحران تهران و معین بسیاری از استان‌های دیگر بوده و اصفهان همواره از آمادگی کامل برای امداد‌رسانی به استان‌های دیگر برخوردار است.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول