اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

انتخابات دشمن شکن باعث سربلندی نظام می‌شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با انتخاباتی دشمن شکن می‌توانیم در سطح بین‌المللی با قدرت پای میز مذاکرات حرف اول را بزنیم.

انتخابات دشمن شکن باعث سربلندی نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمدتقی توکلی شب گذشته در نخستین جلسه شورای اداری سال جدید الیگودرز گفت: یکی از مصادیق مهم نظام انتخابات است که ادامه دهنده پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمان‌های حضرت امام و شهدا است.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری باعث می‌شود که تعامل خوبی در دنیا داشته باشیم و حرف خود را در جلوی دشمنان اسلام به کرسی بنشانیم.

توکلی با اشاره به جملات ارزشمند حضرت امام (ره) در مورد انتخابات گفت: امام راحل انتخابات صحیح را در اصلح بودن افراد می‌دانستند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی با انتخاباتی دشمن شکن می‌تواند در سطح بین‌المللی با قدرت، جمهوری اسلامی ایران در پای میز مذاکرات حرف اول را بزند.

وی با اشاره به بی‌ثباتی اقتصادی در کشور افزود: در سال ‌جاری زمینه اصلی اقتصاد افزایش تولید و رونق اقتصادی است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری لازمه آن اقتصاد مقاومتی است که باید از وابستگی آن به نفت بپرهیزیم و بتوانیم از منابع داخلی اقتصاد را مدیریت نماییم.

توکلی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان باید از نکته نظرات نخبگان که در حاشیه هستند و مدیران دانشگاه و آموزش و پرورش استفاده شود.

در ادامه فرماندار الیگودرز با توجه به نامگذاری سال جدید و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر بحث انتخابات و بحث توسعه کشور را پیش‌رو داریم که هر دو برای کشور مهم است.

ولی‌الله رضوی‌نژاد در خصوص وضعیت شهرستان در بحث انتخابات اظهار داشت: تاکنون ثبت نام داوطلبان شوراها در این شهرستان رشد خوبی داشته است.

وی گفت: 95 درصد انتخابات در این شهرستان به صورت رایانه‌ای و متمرکز است.

فرماندار الیگودرز افزود: هیئت نظارت و اجرایی در پنج بخش و دو شهر معرفی شده و به استانداری استان لرستان اعلام شده‌اند.

رضوی‌نژاد یادآور شد: در حوزه‌های روستایی که پنج بخش هستند، تمام انتخابات در مرکز بخش و روستا به صورت متمرکز انجام می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این ثبت نام در فرمانداری و بخشداری‎ها به صورت رایگان انجام می‌شود.

فرماندار الیگودرز گفت: در حال حاضر 45 نفر در سطح شهرهای الیگودرز برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول