اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان بناب:

جسارت کاندیداها به افراد دیگر جرم است

رئیس دادگستری شهرستان بناب خطاب به کاندیداهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: به هیچ‌وجه هیچ‌یک از کاندیداها حق جسارت به افراد دیگر را ندارند و قانون برای چنین افرادی مجازات تعیین کرده است.

جسارت کاندیداها به افراد دیگر جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب اقبالی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: تمام عوامل اجرایی و در رأس آن فرماندار، نیروهای انتظامی و امنیتی برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور آمادگی کامل دارند.

وی با اعلام آمادگی دادگستری این شهرستان برای صیانت از آرای مردم افزود: برای تحقق این امر به هیچ وجه مصلحت اندیشی هیچ کس قابل قبول نیست.

اقبلی سپس خطاب به کاندیداهای احتمالی شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: به هیچ‌وجه هیچ‌یک از کاندیداها حق جسارت به افراد دیگر را ندارند و قانون برای چنین افرادی مجازات تعیین کرده است.

رئیس دادگستری بناب از مسئولان ادارات شهرستان خواست تا ضمن حفظ بی‌طرفی و استقلال کامل خود در ایام انتخابات از امکانات دولتی به نفع هیچ کاندیدایی استفاده نکنند و با افراد خاطی در این ارتباط برخورد خواهد شد.

اقبالی در ادامه سخنان خود از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد از 19 اسفند سال گذشته فعال بوده و با ایجاد دو شعبه قضایی در دادگستری و دادسرا برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی آمادگی کامل دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ مشکل انتخاباتی در بناب وجود ندارد و امیدواریم مردم این شهرستان طبق انتخابات گذشته پرشورتر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

انتهای پیام/60002/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول