اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

تعدد کاندیداهای اصولگرایان به صلاح نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب باشیم که تعدد کاندیداهای اصولگرایان سبب اختلاف نظر و از دست دادن عرصه انتخابات نشود چرا که اگر اصلاح‌طلبان یا جریان انحرافی در رأس امور بیایند دیگر قابل جبران نیست.

تعدد کاندیداهای اصولگرایان به صلاح نیست

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی ‌لارگانی ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تکثر نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه اصولگرایان باید در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری دقت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: باید توجه داشت به اینکه اکنون اکثریت مجلس و دولت، از اصولگرایان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه زمانی در این کشور اکثریت دولت و مجلس را اصلاح‌طلبان تشکیل داده بودند، افزود: در آن زمان ‌این افراد به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که همان‌گونه که امام (ره) جام زهر نوشیدند و قطعنامه شورای امنیت را پذیرفتند، شما نیز جام زهر دیگری نوشیده و برنامه هسته‌ای را به تعلیق در آورید.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اشخاص حتی برای پذیرش خواسته نامعقول خود دست به تحصن‌زده و به خیال خود می‌خواستند معظم‌له را وادار به تن دادن به این خواسته کنند، تصریح کرد: اکنون با توجه به اتحاد میان اصولگرایان و اینکه مجلس دولت و شورای شهر در دست آنان است، باید مراقب باشیم که تعدد نامزدها سبب به وجود آمدن اختلاف نظر و از دست دادن عرصه انتخابات نشود.

وی با تأکید بر اینکه چنانچه اصلاح‌طلبان در رأس امور بیایند دیگر قابل جبران نیست، ادامه داد: اینکه عده‌ای احساس وظیفه کرده‌اند، خوب است اما این احساس وظیفه باید تا حدی باشد که موجب پیروزی اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی در انتخابات نشود.

موسوی با تأکید بر اینکه نامزدها طبق همین پیشنهادها و ائتلاف‌ها عمل کنند، گفت: در انتخابات افرادی که توانمندتر بوده و در نظرسنجی‌ها اقبال بیشتری برای پیروزی دارند بمانند و دیگر نامزدها به نفع فرد اصلح کنار روند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید در کنار رهبری و گوش به فرمان ایشان باشد، تصریح کرد: اتحاد میان اصولگرایان برای جلوگیری از این مطلب مهم بوده و تعدد نامزدها نباید سبب خرد شدن آرای رئیس جمهور آینده و جلوگیری از پیروز شدن فرد اصلح در انتخابات شود.

انتهای پیام/2301/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول