اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان به صورت علمی بحران‌ها را مدیریت کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان باید به صورت علمی‌ بحران‌های ایجاد شده در سطح شهر و استان را مدیریت کنند.

مسئولان به صورت علمی بحران‌ها را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شب گذشته زلزله 4.1 دهم ریشتری در شمال شهر اصفهان و در منطقه حبیب‌آباد در شش کیلومتری اصفهان را شاهد بودیم که البته هیچ تلفاتی نداشته است، اظهار کرد: مسئولان کشور همیشه این عادت را دارند که پس از وقوع بحران‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع نباید مسئولان را از سایر مسایل دور کند، اضافه کرد: مسایل مختلفی مانند آلودگی هوا و خشکسالی در اصفهان وجود دارد که مسئولان باید با استفاده از راهکار‌های علمی نسبت به مدیریت این بحران‌ها در سطح شهر و استان اقدامات لازم را انجام بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه مسئولان باید به صورت علمی‌وار و با استفاده از اطلاعات مراکز پایش به این بحران‌ها رسیدگی کنند، تصریح کرد: همچنین مدیریت بحران‌ها در اصفهان باید به دور از تبلیغات باشد تا این شهر تاریخی دستخوش مشکلات آتی نشود.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان اصفهان در برخی از موارد در سطح شهر با مشکلاتی مواجه هستند، ادامه داد: مدیریت شهری و مسئولان شهر باید به مشکلات این افراد رسیدگی کنند؛ در صورتی که سرویس‌دهی مناسب از سوی تاکسیرانان در سطح شهر مورد انتظار است، زیر‌ساخت‌های موردنیاز برای فعالیت این افراد نیز باید فراهم باشد.

شیران با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات موجود در سطح شهر و سپس تبلیغاتی کردن آنها از مهم‌ترین وظایف شهرداری به شمار می‌رود، تأکید کرد: عدم توزیع برچسب‌های ترافیکی در موعد مقرر یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در سطح شهر اصفهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برچسب‌های ترافیکی باید در ابتدای سال و تنها برای یک مرتبه در سطح شهر توزیع شود، افزود: شهرداری اصفهان باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول