اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با باخت سپاهان مقابل داماش

امید به اردوی تراکتورسازان بازگشت/ استارت تراکتور برای قهرمانی در لیگ

با باخت تیم سپاهان مقابل داماش گیلان، امید کسب رتبه‌‌ای بهتر به اردوی تراکتورسازان بازگشت.

امید به اردوی تراکتورسازان بازگشت/ استارت تراکتور برای قهرمانی در لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در نخستین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر یک مغلوب داماش گیلان شده و از کورس با استقلال تهران برای کسب عنوان قهرمانی بازماند.

این نتیجه حتی امید را به اردوی تراکتورسازان برای کسب مقامی بهتر از سومی بازگرداند. اینکه اگر تراکتورسازی تبریز بازی هفته سی و سوم خود مقابل آلومینیوم هرمزگان را با پیروزی پشت سر بگذارد اختلافش با سپاهان به یک امتیاز خواهد رسید و هفته آخر تکلیف عنوان دومی مشخص خواهد شد. تیم دوم لیگ برتر به صورت مستقیم به باشگاه‌های آسیا راه می‌باید، اما تیم سوم باید یک بازی پلی‌آف برگزار کند.

تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد

تیم تراکتورسازی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، هر چند درصد این شانس بسیار پایین است.

استقلال تهران در دو بازی آخر ابتدا در اهواز به مصاف فولاد می‌رود و بعد میزبان داماش است. هم دو تیم فولاد خوزستان و داماش گیلان در بازی خود مقابل استقلال انگیزه داشته و سعی خواهند کرد استقلال را متوقف کنند. سپاهان نیز در بازی پایانی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود که تیم بندرعباسی برای حفظ خود در لیگ برتر به دنبال شکست دادن سپاهان است.

تراکتورسازی در دو بازی آخر خود به مصاف آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس تهران می‌رود و اگر شش امتیاز کامل این دو بازی را کسب کند، منتظر خواهد ماند تا نتیجه دو تیم استقلال و سپاهان مشخص شود.

امروز خیلی سخت می‌توان برای تراکتورسازی شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر قائل شد، اما در فوتبال همیشه پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیامده و شکست سپاهان مقابل داماش نشان داد که تیم‌های صدر جدولی به واسطه خستگی مفرط فشردگی مسابقات، اقتدار شروع فصل را ندارند و مقابل حریفان خود شکننده هستند.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول