اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌بینی سیلاب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی

نوبرانه برف؛ دست سرد طبیعت بر سر آذری‌ها/ برف در اندیشه کمرنگی سبزی بهار

از دیروز دمای هوا در اکثر مناطق آذربایجان‌شرقی به طور ملموسی کاهش یافته و بارش‌های پراکنده برف را نیز در ارتفاعات به دنبال داشته است.

نوبرانه برف؛ دست سرد طبیعت بر سر آذری‌ها/ برف در اندیشه کمرنگی سبزی بهار

شاهرخ حسنعلی‌زاده مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: بارش‌های پراکنده برای آذربایجان‌شرقی طی این هفته پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اوج این بارش‌های امروز شنبه خواهد بود و تا روز بعد یعنی یکشنبه ادامه خواهد داشت و در اکثر نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

حسنعلی‌زاده با اشاره به اینکه بررسی آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر می‌دهد، گفت: این این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدید، بارش باران و سپس کاهش نسبی دما که احتمال بارش تگرگ با برف را بدنبال خواهد داشت.

حسنعلی‌زاده سیلاب و آبگرفتگی معابر را به دلیل شدت بارش‌ها پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط فصلی و محلی عبور امواج تراز میانی و ناپایدار در طول این هفته به طور متناوب ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول