اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان برگزار شد

صبح امروز آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان در 2 حوزه امتحانی خرم‌آباد و بروجرد برگزار شد.

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: همان طور که قبلا اعلام کرده‌ایم آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی لرستان امروز در لرستان برگزار شد.

علیرضا صفدری با بیان اینکه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی امروز در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد برگزار شده افزود: محل آزمون برای متقاضیان استخدامی در شهرهای شمال و شرقی لرستان از جمله دورود، الیگودرز و ازنا در شهرستان بروجرد و برای شهرهای جنوبی مانند پل‌دختر، کوهدشت، دوره چگنی، سلسه و دلفان در شهرستان خرم‌آباد برگزار شده است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه 16 هزار نفر در لرستان برای آزمون استخدامی ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند، یادآور شد: از این تعداد 13 هزار و 983 نفر واجد شرایط آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی بوده‌اند که از این تعداد 51 درصد خانم و 49 درصد آقا هستند.

صفدری با اشاره به اینکه در این مرحله یک‌هزار نفر مشمول استخدام می‌شوند، یادآور شد: این آزمون در یک مرحله صورت می‌گیرد که در مشاغل حاکمیتی طریقه استخدام به صورت رسمی و در مشاغل تصدی‌گری به صورت پیمانی هستند.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول