اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

فرهنگیان منعی برای حضور در صحنه‌های سیاسی ندارند

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: فرهنگیانی که پست اداری ندارند مجوز این را دارند که در صحنه‌های سیاسی حضور پیدا کنند.

فرهنگیان منعی برای حضور در صحنه‌های سیاسی ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، رضا علی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردسکن اظهار کرد: فرهنگیانی که پست اداری دارند مشروط به استعفا می‌توانند در شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداها شوند.

وی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو امسال امتحانات دانش‌آموزان یک هفته زودتر به پایان می‌رسد.

وی گفت: امتحانات نوبت دوم دانش‌آموزان از 25 اردیبهشت ماه لغایت 13 خردادماه ادامه خواهد داشت و با توجه به این‌که برخی فضاهای آموزشی در شهرستان محل شعب اخذ رای خواهد بود یک هفته زودتر امتحانات به پایان می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: کار آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است و برای ایجاد شور و نشاط مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت، که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

علی‌نژاد از فرهنگیان خواست به دور از هرگونه سلایق سیاسی فقط در راستای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات همت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همانند 22 بهمن در این صحنه سیاسی نیز بزرگترین حماسه سیاسی را همراه با عزت به ثبت خواهد رساند و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان خواهند کشید.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن به حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: با توجه به تحریم‌هایی که دشمنان علیه نظام به کار گرفته‌اند، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، آموزش و پرورش نیز علی‌رغم همه تنگناها، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است و به این سمت و سو برنامه‌ریزی کرده است.

وی به افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تمام مطالبات فرهنگیان پرداخت شده است.

وی به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ستاد بزرگداشت هفته معلم و کمیته‌های مربوطه در شهرستان تشکیل و بیش از 15 برنامه شاخص و محوری در طول این هفته در شهرستان برگزار می‌شود.

علی‌نژاد مهمترین این برنامه‌ها را برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، خواهر و دانش‌آموز، همایش فرهنگیان، تجلیل از معلمین شاغل و پیشکسوت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، مراسم شب شعر با موضوع معلم، تجلیل از هشت نفر معلم نمونه استانی و 26 معلم نمونه منطقه‌ای و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی اعلام کرد.

از مجموع 12 هزار دانش‌‌آموزان این شهرستان 20 درصد آنها می‌توانند در انتخابات 24 خردادماه مشارکت کنند.

انتهای پیام /70021/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول