اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان وقت اداری چهارمین روز ثبت‌نام شورای شهر و روستا

121 نفر در گچساران کاندیدای شورای شهر و روستا شدند

فرماندار گچساران گفت: تا پایان وقت اداری چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا، 121 نفر در گچساران ثبت‌نام کرده‌اند.

121 نفر در گچساران کاندیدای شورای شهر و روستا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی در پایان وقت اداری ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر و روستای گچساران در جمع خبرنگاران با بیان این‌که انتخابات در ایران اسلامی بزرگترین مظهر و نماد مردم‌سالاری دینی و مردمی در جهان است، اظهار کرد: در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شهر و روستا در گچساران، حضور پرشور افراد برای ثبت نام جلوه‌ای از درک و شعور سیاسی افراد را به منصه ظهور رساند.

وی افزود: امروز شاهد حضور تعدادی دیگر از کاندیداها در محل ثبت نام واقع در فرمانداری گچساران بودیم که این موضوع نشان دهنده درک، شعور سیاسی و اجتماعی افراد و اراده آنها در مسئولیت‌پذیری و بهبود شرایط کنونی است.

شفیعی تصریح کرد: امروز و تا پایان وقت اداری ثبت‌نام، تعداد کاندیداهای شهری از 24 نفر به 39 نفر افزایش پیدا کرد و آمار کاندیداهای شورای روستا نیز به 82 نفر رسید.

فرماندار گچساران یادآور شد: از 39 نفر کاندیدای ثبت‌نام شده شورای شهری، سه نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دیگر افراد نیز با مدرک کارشناسی به صحنه انتخابات آمده‌اند.

شفیعی ادامه داد: حضور سه نفر خانم در عرصه انتخابات شورای شهر دوگنبدان از جمله نکات قابل توجه چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در گچساران است.

انتهای پیام/82001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول