اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رتبه برتر فرمانداری چالوس در ارائه خدمات نوروزی

فرماندار چالوس توانست به دلیل ساماندهی و میزبانی مناسب از مسافران نوروزی به عنوان فرماندار نمونه در حوزه گردشگری نوروز 92 انتخاب شود.

رتبه برتر فرمانداری چالوس در ارائه خدمات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، فرماندار چالوس توانست به دلیل ساماندهی و میزبانی مناسب از مسافران نوروزی به عنوان فرماندار نمونه در حوزه گردشگری نوروز 92 انتخاب شود.

افزایش 48 درصدی مسافران نوروزی در این شهرستان نشان از برنامه‌ریزی مناسب و با کیفیت مناسب از مسافران نوروزی را دارد.

برگزاری جلسات ستاد تسهیلات سفر نوروزی از بهمن سال 91 نشان از اهتمام جدی شهرستان برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی را داشت.

در ایام نوروز آنچه که در ستاد تسهیلات نوروزی به چشم می‌خورد حضور همه روسای ادارات شهرستان در این ستاد بود که برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی تلاش می‌کردند.

فرماندار چالوس که در سه سال متوالی به عنوان فرماندار نمونه در ستاد تسهیلات نوروزی معرفی می‌شود درباره این موفقیت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: کسب این رتبه نتیجه تلاش و کوشش اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، روسای ادارات، نهادها، همراهی و همکاری مردم با مسافران نوروزی بوده است.

سیدقدیر رضایی از رشد 48 درصدی گردشگری نوروز امسال در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: در بخش اقامت نیز از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم.

وی افزود: در نوروز امسال 6 میلیون نفر از مجتمع تفریحی، توریستی نمک آبرود بازدید کردند که این آمار در کشور بی‌نظیر بوده و موجب شد تا شهرستان چالوس در کشور در بحث میزبانی از مسافران نوروزی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: تورهای یک روزه به چالوس از رشد 35 درصدی برخوردار بود و بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی و زیارتی شهرستان نیز از رشد 125 درصدی برخوردار است.

رضایی خاطرنشان کرد: در بحث اسکان فرهنگیان از رشد 35 درصدی برخوردار بودیم. با برنامه‌ریزی مناسب و اساسی که توسط نیروی انتظامی و پلیس در شهرستان چالوس صورت گرفت شاهد کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به تلفات جانی بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری در این شهرستان تفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در نوروز شاهد بودیم و آن بهره‌برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال که در واقع عیدی دولت به ملت بود که همه شهروندان و مسافران از این اقدام خرسند و خوشحال بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات مناسب امسال برگزاری شورای اداری شهرستان چالوس در اولین روز اداری سال 92 در گلزار شهدای مرزن‌آباد بوده است.

وی بیان داشت: اجرای برنامه زنده جشن عیدانه در شهرستان چالوس و همزمان پخش زنده از طریق شبکه تبرستان یکی دیگر از اتفاق‌های مثبت در نوروز امسال بود که مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفت.

رضایی اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات مثبت اجرایی در این شهرستان که متمایز با دیگر شهرستان‌های کشور برگزار شد دخیل بودن تمام اعضای شورای اداری شهرستان در بحث تسهیلات سفر نوروزی و میزبانی از مسافران نوروزی بوده است.

انتهای پیام/2296/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول