اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی

رنج‌های افراد بی‌دفاع بررسی می‌شود + تصاویر

یک تیم 18 نفره کمیسیون پزشکی متشکل از متخصصان گوش، پوست، چشم و داخلی برای بررسی وضعیت جانبازان شیمیایی مناطق زرده، نسار دیره و نودشه به استان کرمانشاه اعزام شدند.

رنج‌های افراد بی‌دفاع بررسی می‌شود + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز یک تیم 18 نفره کمیسیون پزشکی متشکل از متخصصان گوش، پوست، چشم و داخلی برای بررسی وضعیت جانبازان شیمیایی مناطق زرده، نساردیره و نودشه به این مناطق اعزام شدند.

این کمیسیون پزشکی 18 نفره بنا به درخواست‌های مردمی و با پیگیری فتح‌الله حسینی، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی برای تسهیل کار مردم به این مناطق آمده‌اند. بیشتر افرادی که در این کمیسیون مورد معاینه قرار می‌گیرند، یک‌بار به کمیسیون رفته و نسبت به وضعیت خود اعتراض داشته‌اند.

این تیم پزشکی در سفری سه روزه، جانبازان شیمیایی روستای زرده، نسار دیره و نودشه را معاینه می‌کنند و بر این‌ اساس درصد جانبازی افراد را تعیین می‌کنند.

در دوران دفاع مقدس، دشمن بعثی بارها از بمب شیمیایی استفاده کرد و بسیاری از افراد غیرنظامی در این حملات شهید یا جانباز شدند.

انتهای پیام/2700/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول