اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته جت اسکی مازندران خبر داد

فعالیت 30 باشگاه جت اسکی در مازندران

سرپرست کمیته جت اسکی و جت نت مازندران از فعالیت 30 باشگاه در استان خبر داد.

فعالیت 30 باشگاه جت اسکی در مازندران

حجت‌الله قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: برای این ورزش تازه تاسیس در استان برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا این رشته ورزشی در سراسر استان بیشتر شناسانده شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های آتی خود برای گسترش این ورزش در استان افزود: با برگزاری کلاس‌های مختلف توجیهی مربیگری و داوری، همایش علمی و پژوهشی و همچنین مسابقات قهرمانی استان در دو بخش انفرادی و تیمی قصد بر شناساندن این ورزش در استان داریم.

سرپرست کمیته جت اسکی و جت نت مازندران همچنین از راه‌اندازی لیگ قهرمانی استان در دو بخش مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف در استان خبر داد و تصریح کرد: در صورت مساعدت مالی برای آمادگی بیشتر تیم‌های برتر مازندرانی به استان‌های همجوار اعزام خواهند شد.  

قدمی در ادامه با اشاره به فعالیت هفت انجمن ورزشی در استان ابراز داشت: با توجه به مستعد بودن جوانان استان به این ورزش تعداد کمیته جت اسکی در استان افزایش خواهد یافت.

این مسئول از فعالیت شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و بابلسر در این رشته ورزشی در استان خبر داد و افزود: به‌زودی شهرهای ساری، فریدونکنار و گلوگاه نیز در این ورزش فعال و دارای کمیته می‌شوند.

وی با اشاره به بالا بردن سطح فرهنگی و اخلاق مداری در بین ورزشکاران این رشته در استان ادامه داد: مازندران با توجه به طبیعت و زیبایی خود از استان‌های مهمان‌پذیر و توریست کشور محسوب می‌شود که به همین خاطر باید ورزشکاران برای شناساندن فرهنگ اصیل مازندران منش پهلوانی و اخلاقی الگو جامعه باشند.

سرپرست کمیته جت‌اسکی مازندران همچنین از برگزاری جلسات هم اندیشی در بین کمیته‌ها در استان خبر داد و ابراز داشت: با توجه به همکاری کمیته‌ها، تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان اضافه خواهد شد.

قدمی با اشاره به همکاری نزدیک و تنگاتنگ کمیته جت اسکی با هیئت نجات غریق استان گفت: با مساعدت مالی پریچهره مدیرکل سابق ورزش مازندران، 13 دستگاه جت‌اسکی در استان خریداری شد و در اختیار ورزشکاران علاقمند این رشته قرار دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این انجمن ورزشی در هفت استان کشور فعالیت ورزشی دارد، تصریح کرد: استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، هرمزگان، بوشهر، منطقه آزاد کیش و منطقه آزاد قشم با توجه به دارا بودن دریا در این ورزش فعالیت می‌کنند.

این مسئول با توجه به تفاوت این ورزش با دیگر رشته‌های ورزشی افزود: ورزشکاران جت‌اسکی ضمن دارا بودن کارت مربیگری و داوری باید دارای گواهینامه رانندگی پایه یک، دو و سه باشند.

سرپرست کمیته جت‌اسکی مازندران با تشکر از علی نعیمی رئیس سابق کمیته جت‌اسکی استان متذکر شد: زمانی که این کمیته را در اختیار گرفتم از نظر امکانات و موجودی و حساب جت‌اسکی خالی و صفر بود.

قدمی در پایان با تشکر از حمایت‌های سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و داوود سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی کشور اذعان داشت: برای شناساندن این ورزش به کشور و کشف استعداد نیاز به اعتبار و بودجه بیشتری داریم.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول